خبرهای داغ:
شاه امیریان
اسماعیلی از اجرای ۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی و ۴ هزار پروژه اقتصاد مقاومتی در سال جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۶۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، عبدالحمید اسماعیلی، رییس بسیج سازندگی استان فارس در حاشیه برگزاری همایش هم‌اندیشی تخصصی بسیج سازندگی گفت: این مراسم در راستای سالروز تشکیل بسیج سازندگی و با محوریت اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، اردوهای جهادی و پروژه‌های استانی برگزار شده است.

 وی ابراز کرد: ما در سال گذشته یکسری تفاهماتی با ادارات کل انجام دادیم و امروز در راستای عملی شدن آن تفاهمات و به یمن فرمایشات رهبری مبنی بر ایجاد بسیج سازندگی در روز 17 اردیبهشت تلاش کردیم تا فعالیت‌های خود را هماهنگ و با همکاری سایر دستگاه‌ها به مرحله اجرا درآوریم.

اسماعیلی در ادامه به برنامه‌های بسیج سازندگی فارس در سال جاری اشاره کرد و گفت: به یاری خدا امسال 4 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی و 400 پروژه محرومیت‌زدایی را در استان فارس اجرا خواهیم کرد ضمن اینک 15 هزار نفر به اردوهای جهادی اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس خاطرنشان کرد: در بحث ایجاد اشتغال نیز اگر مانند سال گذشته دستگاه‌های دیگر با ما همکاری نکنند، 10 هزار شغل جدید ایجاد خواهیم کرد اما اگر دستگاه‌ها دیگر با ما همکاری کنند، تعداد بیشتری شغل را ایجاد خواهیم کرد.

وی به موارد مختلف پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: در بخش محرومیت‌زدایی پروه‌هایی نظیر احداث خانه عالم، گلزار شهدا، غسالخانه، خانه ایتام و محروم، مدرسه و غیره در بخش اقتصاد مقاومتی 12 عرصه از پرورش دام‌ها و ماکیان و حتی صنایع تبدیلی کوچک اجرا خواهیم کرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی ما نیز شامل بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب و اساتید استان می‌شود که ایثارگرانه در این عرصه ورود پیدا می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها