نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:

پشتیبانی قاطع از ولی فقیه محور فعالیت ها سپاه پاسداران است

پشتیبانی قاطع از ولی فقیه، آرمان های امام راحل و ارزش های انقلاب اسلامی محور فعالیت های سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۷۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه به مناسبت هفته آموزش های عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ یکم روح الله استان مرکزی افزود: ولایت فقیه ستون اصلی خیمه انقلاب است و در هر اقدام و ماموریتی، صیانت از این اصل مترقی اسلامی در اولویت است.

وی ادامه داد: دشمن برای براندازی پرچم ولایت همه توان خود را به میدان آورده است، بنابراین همه به خصوص نیروهای نظامی و انتظامی و شخصیت های دینی برای آگاه کردن مردم از توطئه های دشمنان باید بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: پشتیبانی و دفاع از حریم ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است و تمام اقشار مردم و مسوولان باید به رعایت این اصل مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اظهار کرد: آحاد مردم باید نسبت به شرایط جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه و حتی در صحنه های بین المللی آگاهی کامل داشته باشند و توطئه های دشمنان را به موقع شناسایی کرده و در راستای خنثی سازی آنها گام بردارند.

امام جمعه اراک گفت: نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه از گزند دشمنان در امان نیست بنابراین، این اقشار جامعه باید همه تلاش خود را در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی به کار بگیرند.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص اخلاق و شخصیت شهید مطهری نیز گفت: این معلم شهید والامقام به عنوان یک اسوه بی بدیل در جامعه ایران اسلامی محسوب می شود و الگو پذیری آحاد جامعه از وی ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: شهید مطهری بزرگ مردی است که در دوران خفقان و فشار برای حاکمیت تفکر اسلامی سال ها مجاهده علمی و فرهنگی کرد و نتایج تحقیقات و آثار قلمی وی به عنوان هدایتگر همچنان در محافل دانشگاهی و روشنفکری دینی و اجتماعی بحث زنده و پرمحتوا است.

وی خاطرنشان کرد: معانی فکری و اخلاقی موجود در کتاب های شهید مطهری امروز نسخه حل بسیاری از مشکلات است و می طلبد جامعه فرهیختگان و دانشگاهیان این مفاهیم ناب را با طرح و پردازش به گفتمان عملیاتی تبدیل کنند.

12 تا 17 اردیبهشت با عنوان هفته آموزش های عقیدتی سیاسی سپاه پاسدارن نامگذاری شده است.
ارسال نظرات