خبرهای داغ:
شاه امیریان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز
حجت الاسلام حاجت الاسلام والمسلمین حاجی پور: به فرموده پیامبر مکرم اسلام(ص) اگر کسی علمی را در کوچکی یاد بگیرد مثل نقشی است که بر سنگ بسته می شود .
کد خبر: ۸۵۱۶۵۷۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز:حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در نمازخانه ناحیه 2آموزش و پرورش شیراز به همت حوزه کانون فرهنگیان بسیج در جمع فرهنگیان برگزار شده بود بیان نمود: بنا به سفارشات و روایات موجود مسئله اخلاق در تعلیم و تربیت برای دانش آموزان از طرف متعلمین نباید به فراموشی سپرده شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته مقام معلم که مصادف است با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری و تبریک این ایام خدمت مدیران محترم آموزش و پرورش ناحیه2و همه عزیزانی که در بحث تعلیم و تربیت تلاش دارند به سخن مقام معظم رهبری در خصوص مقام معلم اشاره داشت که معلمی و آموزش را نباید از دیدگام مسائل دنیایی نگاه کرد چرا که معلمی را باید از دیدگاه اخروی وکه بحثمعنوی وجهادی و دینی است باید نگاه کرد.

وی در ادامه بیان مسائل اخلاقی را وظیفه همه آحاد جامعه بخصوص معلمین دانست و افزود: اگر امروز در جامعه بیان مسائل اخلاقی در جامعه وخصوصا در آموزش و پرورش رواج پیدا نماید اولا یک فریضه الهی به نام امر به معروف و نهی از منکر را رعایت نموده ایم و ثانیا به فرموده پیامبر مکرم اسلام(ص) اگر کسی علمی را در کوچکی یاد بگیرد مثل نقشی است که بر سنگ بسته می شود .

وی در ادامه به مظلومیت کشور یمن در مقابل حملات رژیم خبیث آل سعود اشاره نمود و افزود: با توجه به تغییرات حکومتی سال قبل در کشور یمن و روی کار آمدن حوثی ها عربستان که یمن حیات خلوتش بود احساس خطر می کند و به فقیرترین کشور عربی که مسلمانان یمن هستند حمله می برد ولی به وعده الهی ان شاء ا... یمنی ها پیروز این تجاوز ننگین آل سعود می باشند.

وی در پایان اقتدار و ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان را مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری و فداکاری های نیروهای مسلح جان برکف کشورمان دانست.

ضمنا در ابتدای این مراسم مدیریت ناحیه 2آموزش و پرورش برادر پرنیان در سخنان ضمن تبریک هفته معلم خدمت فرهنگیان ناحیه 2 آموزش و پرورش شیراز از تلاش معلمین گرامی در تعلیم و تربیت دانش آموزان تشکر به عمل آورد.

در پایان به برخی از معلمین پرتلاش ناحیه 2آموزش و پرورش ازطرف کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)  هدایایی اهدا شد و با تقدیم شاخه گل از همه فرهنگیان عزیز تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها