امام جمعه شاهرود

اولویت کار فرهنگی برای قشر جوان بالا بردن روحیه انقلابی است

امام جمعه شاهرود گفت: اولویت اول در کارهای فرهنگی مخصوصاً برای قشر جوان بالا بردن روحیه انقلابی است.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۸۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امام جمعه شاهرود در دیدار مربیان و مسئولین گروه پدافندهوایی 10 محرم که به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه در دفتر وی برگزار شد در سخنانی با تبریک ایام ماه رجب المرجب و توصیه به استفاده از این ماه بزرگ و با ارزش اظهار کرد: ماه رجب ما خودسازی و استفاده از برکات آن برای ماه رمضان است و باید تلاش کرد از برکات این ماههای عزیز بهره ببریم.

وی با اشاره به اجلاسیه شهدا و تقدیر از زحمات انجام گرفته توسط گروه پدافندهوایی ده محرم در بحث نمایشگاه و رزمایش افزود: کار بسیار بزرگی انجام شد که باعث اثرات فراوانی در جامعه ما گردید که باید قدر دانسته شود.

امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: کارهای فرهنگی در اولویت باید باشد همانطور که رهبری انقلاب تاکید دارند و باید دانست اولویت هم در کارهای فرهنگی بالابردن روحیه انقلابی در جامعه است که این اجلاسیه یکی از این کارکردهاست.

وی تصریح کرد: در جوان امروز ما با توجه به تهدیدات و هجمه سنگین دشمنان باید روحیه انقلابی را حفظ و گسترش داد و باید دانست که جوانان ما اگر مسئله ای برای انقلاب پیش آید از همه جلوتر فداکاری می کنند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام ابوالفضل دیلم مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه ده محرم با تبریک ماه رجب و ایام به ارائه گزارشی از برنامه های نماینذدگی ولی فقیه در بخش اعتقادی و سیاسی پرداخت.

سردار عبدالرحیم ابراهیمیمان فرمانده گروه ده محرم نیز در این دیدار از امام جمعه که در برپایی اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان نقش اثرگذار و تعیین کننده ای داشتند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار