خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود:

اعزام رزمندگان و ایثارگران شاهرود و ميامي به کنگره شهدای استان در سمنان

فرمانده سپاه شاهرود از اعزام بيش از 1200 نفر از شهرستان هاي شاهرود و ميامي به كنگره سه هزار شهيد استان در سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۸۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در جلسه هماهنگی اعزام رزمندگان و ایثارگران شهرستان های شاهرود و میامی به کنگره استانی شهدا كه با حضور مسئولان کمیته مردمی اجلاسیه شهدای شهرستان های شاهرود و میامی و دست اندرکاران اعزام کاروان حضور داشتند در خصوص نحوه اعزام و برنامه های آن بحث و تبادل نظر کردند.

حمید دامغانی با تاکید بر جمع آوری اطلاعات ایثارگران و رزمندگان شهرستان شاهرود و تشکیل بانک اطلاعاتی گفت: باید ما تلاش کنیم بانک اطلاعات رزمندگان شهرستان را تهیه تا بتوانیم در فراخوان ها و برنامه ها به سهولت این عزیزان را همراه و دعوت كنيم.

وي تصریح کرد: برای حضور در گردهمایی بزرگ رزمندگان استان سمنان که به مناسبت کنگره استانی شهدا در سمنان برگزار می شود بیش از 1200 نفر از شاهرود و میامی با قطار اعزام می شوند و برنامه ریزی ها انجام شده است.

در این جلسه در خصوص نحوه اعزام و برنامه های طول مسیر و در کنگره شهدای استان در سمنان بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری به عمل آمد.

همچنین جلسه مشابهی در سپاه شاهرود با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات و اقشار در خصوصز فراخوان و دعوت رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزار و در خصوص اطلاع رسانی و اعزام رزمندگان و توجیه فرماندهان حوزه ها و اقشار بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها