خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته معلم

زنگ شهادت در مدارس بسطام نواخته شد

در گرامیداشت هفته معلم و برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان زنگ شهادت به صورت نمادين در دبیرستان امام خمینی(ره) بسطام توسط پدر شهیدان خدامی نواخته شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۳۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این مراسم که مسئولین شهر بسطام و فرماندهان حوزه های مقاومت کربلا،ایثار و گردان ولیعصر(عج) و بسیج فرهنگیان حضور داشتند پدر شهیدان خدامی زنگ شهادت را در دبیرستان امام خمینی(ره) نواخت.

حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی مسئول تربیت آموزش سپاه شاهرود در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان به تعلق داشتن بیش از هزار شهید در استان به شاهرود اشاره کرد و گفت: از وظایف اصلی ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین ادامه دادن راه آنها می باشد.

وی با اشاره به دلاوریهای شهدای گردان کربلا وخط شکن بودن آنها اشاره و یادآور شد: ما در شهرستان شاهرود بیش از 17 هزار رزمنده و 48 خانواده دو شهید و پنج خانواده سه شهید داریم.

مرتضوی با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا گفت: امروز دشمنان ما تلاش دارند با جنگ نرم ما را مسخ و افکار و اعتقادات جامعه ما را تغییر دهند و باید مراقب باشیم و از فرهنگ خود حفظ و حراست نماییم و برگزاری این برنامه ها یکی از راههای حفظ و حراست از جامعه است.

در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم برگزار شد به همت واحد پیشگام امام خمینی(ره) از معلمان دلسوز با اهدا شاخه گل تجلیل شد.

مسئولین سپاه شاهرود با رئیس آموزش وپرورش بسطام دیدار کردند

به مناسبت هفته معلم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود،فرمانده حوزه ایثار،مسئول بسیج فرهنگیان بسطام و شاهرود به همراه جمعی از دانش آموزان بسیجی با رئیس اداره آموزش وپرورش بسطام دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار حمید دامغانی ضمن تبریک به مناسبت گرامی داشت هفته معلم به نقش و جایگاه معلم در آینده نظام و اینکه روز به روز با توجه به پیشرفت جامعه این نقش پررنگتر خواهد شد اشاره نمود و افزود: شما معلمان مشعل دار هدایت جامعه به سمت تعالی و پیشرفت هستید و باید قدر خود را بدانید.

وی با آرزوی توفیق و موفقیت برای همه خدمتگزاران نظام به خصوص معلمان بیان کرد: همه باید برای تعالی کشور و آینده نظام تلاش کنیم و نسل های آینده را برای ادامه دادن مسیر مستقیم نظام اسلامی آماده و مهیا نماییم.

در این دیدار موسوی رئیس آموزش و پرورش منطقه بسطام نیز با تشکر از از فرمانده ناحیه و قوت قلب بودن این دیدارها از برگزاری جشن تکریم هفته معلم در شنبه آینده خبر دادند.

اعضا کمیته هماهنگی پشتیبانی بسیج دانش آموزی حوزه ایثار بسطام با خانواده شهید سعدی دیدار کردند

به مناسبت گرامی داشت هفته معلم اعضا کمیته هماهنگی پشتیبانی بسیج دانش آموزی حوزه ایثار بسطام با خانواده شهید موسی الرضا سعدی دیدار کردند.

در این دیدار حسن زمانی مسئول آمادگی دفاعی حوزه که در آن زمان فرمانده گروهان این شهید بودند از نحوه شهادت و چگونگی آن توضیحاتی را ارائه نمودند و همچنین خانواده شهید ضمن قدردانی از برگزاری این دیدار بر تداوم راه شهدا تاکید کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها