خبرهای داغ:
با حضور جانشین فرمانده کل سپاه؛

جهادگران بسیجی برتر کشور در قم تجلیل شدند

جمعی از جهادگران بسیجی برتر امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه و ابراهیم عزیزی رئیس سازمان بسیج سازندگی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۴۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان سپاه و بسیج در سالن جلسات مجتمع فرهنگی تفریحی ولایت در قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ابراهیم عزیزی رئیس سازمان بسیج سازندگی حرکت‌های جهادی را یکی از وظایف مهم بسیجیان دانست و مطرح کرد: نظام اسلامی درگیر جنگ نرم اقتصادی است و اگر وظایف گروه‌های جهادی تبیین شود می‌توانیم دستاوردهای بسیاری در بخش سازندگی کشور داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه حرکت‌های گروه‌های جهادی برای نظام اسلامی پیشرفت‌های بسیاری به دنبال خواهد داشت عنوان کرد: اکنون ایران اسلامی در جنگ اقتصادی که دشمنان بشریت در جبهه مقابل آن قرار دارند فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است.

همچنین سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی با بیان اینکه افرادی که برای برگرداندن عزت به خانواده‌های مسلمان تلاش می‌کنند در نزد خداوند تبارک و تعالی جایگاهی متعالی دارند عنوان کرد: اگر نگاهی به آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشیم نسبت به دیدگاه‌های والای امام خمینی(ره) آگاهی مناسبی پیدا می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه‌های انقلاب اسلامی از آموزه‌های اسلامی نشأت گرفته است ادامه داد: عمق دشمنی‌ها علیه نظام اسلامی در سال‌های اولیه انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) شناسایی شد زیرا ارتفاع اندیشه ایشان از ارتفاع هر اندیشه‌ای بلندتر است.

در پایان این مراسم سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی از دستاوردهای سازمان بسیج سازندگی در تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی گفت: هر منطقه جغرافیایی کشور ظرفیت‌های خاصی دارد و بسیجیان باید با تکیه بر این ظرفیت‌ها برای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

وی ایجاد واحدهای صنعتی کوچک را یکی از فعالیت‌های بسیج در سال جاری دانست و عنوان کرد: برخی واحدهای صنعتی با هزینه‌های سنگینی فعالیت می‌کنند که بازده‌های کمی دارد در صورتی که با استفاده از هزینه‌های کم می‌توان آن بازده را در کارگاه‌های کوچک داشته باشیم.

در پایان این مراسم جمعی از جهادگران بسیجی برتر امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه و ابراهیم عزیزی رئیس سازمان بسیج سازندگی تجلیل به عمل آمد.




ارسال نظرات
آخرین اخبار