مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

10 هزار روحانی در دانشگاهها رسالت ترویج معارف دینی را انجام می دهند

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: 10هزار روحانی در دانشگاهها رسالت ترویج معارف دینی را انجام می دهند.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۸۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام مرادی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی در جمع فرماندهان و نیروهای پایور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان،گفت: اگر چه از وضعیت دانشگاهها رضایتمندی کامل  نداریم اما یکی از دستاوردهای نظام این است که به امروز  10 هزار روحانی در قالب نهاد رهبری، مدرس و عضو هیات علمی دانشگاهها رسالت ترویج معارف دینی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی، مفتح و باهنر کسانی بودند که توانسته بودند در آن سالهای خفقان، سیاهی و جهلی که بر دانشگاهها حاکم بود و بر اسلام و روحانیت می تاختند پای خود را از حوزه به دانشگاه بگذارند افزود: خط شکنی فرهنگی و ایثارگری شهید مطهری و دیگر روحانیت در دانشگاهها منشاء اثر بود به گونه ای که خیلی از دانشجویان مجاهد و فرهیختگانی که بعدها در جبهه ها حضور یافتند به طور مستقیم و غیر مستقیم با این روحانیت در ارتباط بودند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه شهید مطهری مصداق یک بصیرت نافذ و بهنگام و شخصیتی بود که آینده را می دید گفت: در دوران طاغوت فضای دانشگاهی بسیار آلوده بود به گونه ای که دانشگاهها در مقابل حوزه های علمیه بودند و با یک نگاه استعماری در راستای اضمحلال و کمرنگ کردن حوزه های علمیه تلاش می کردند.

وی با بیان اینکه در آن دوران مارکسیست ها در دانشگاهها جولان می دادند و حتی کرسی های تدریس فقه شافعی و حنفی در دانشگاههای کشورمان که محور تشیع است راه اندازی شده بود اضافه کرد: در واقع در آن برهه در  دانشگاهها خیلی از اصول و ارزشهای دینی را زیر سوال می بردند تا روشنفکر بودن خود را نمایان کنند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه از منظر پیامبر (ص) نزدیکترین افراد به مقام انبیاء اهل جهاد و اهل علم هستند هستند گفت: اگر شمشیر اهل جهاد دشمنان همه دستاوردهای انبیاء را از بین می برند به همین دلیل آنها نزدیکترین افراد به مقام انبیاء هستند.

مرادی با بیان اینکه وحشت اسرائیل و اتاق های فکر آنها از آیات جهاد ما است اضافه کرد: متاسفانه برخی از سرسپردگان اعراب در کتاب های درسی خود آیات جهاد را حذف می کنند.

وی بیان کرد:  اسلامی که در آن آیات جهاد و رزمنده صف شکن نباشد این اسلام، اسلام آمریکایی است و دینی است که خاصیت ندارد و مورد نظر اسرائیل است.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه حفظ آمادگی رزمی سبب می شود که از دین خدا و دستاوردهای انبیاء حراست شود گفت: علما هم هدایت کنندگان ودستگیر مردم هستند و مردم را به سمت آنچه که انبیاء مروج آنها بوده اند تشویق می کنند.

مرادی جنایت های آل سعود علیه مردم بی دفاع و مظلوم یمن را  نتیجه توانمندی نظامی فاقد عقبه علمی دانست و اظهار کرد: علمی نیز که با توانمندی نظامی همراه نباشد نتیجه اش خانه نشینی 25 ساله امام علی (ع) است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز در قالب جنگ نرم فرقه ها و جریانات، سایت های مختلف و شبکه های رسانه ای را علیه تشیع راه اندازی کرده است افزود: در وزارت اطلاعات بخشی در راستای مقابله با تکر شیعه وجود دارد که بودجه آن سه برابر بودجه کشورهای لیبی، تونس و یمن است.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: جنایت هایی که امروز علیه شیعیان در عراق و دیگر کشورها می شود نتیجه مغزشویی هایی است که همین علمای قلم به مزد وهابیت انجام می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار