با حضور جمعي از خانواده هاي شهداء يادواره شهداء فرهنگي شهرستان مهريزدر سالن شهداء پاسدار مهريز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۷۱۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج ،يادواره شهداء فرهنگي كه به مناسبت شهادت استاد شهيد مرتضي مطهري و گراميداشت ياد و خاطره شهداء فرهنگي شهرستان برگزار شد  جمعي از خانواده هاي معظم شهداء و ايثارگران دفاع مقدس و همچنين بسيجيان فرهنگي شهرستان و با حضور مسئولين شهرستان و دكتر بابايي معاون سابق استاندار در محل سالن شهداي پاسدار ناحيه مهريز و به همت كانون بسيج فرهنگيان برگزار شد.

در اين مراسم از خانواده معظم شهدا تجليل شد. 

  گروه سرود مدرسه آزادگان با سرودن و همخواني شعر شهيد مراسم را حال وهوايي ديگر دادند. بعد از آن و با حضور مسئولين شهرستان و مهمان اين برنامه از شهيد شاخص فرهنگي شهرستان رو نمايي شد و شهيد احمد لبوئي به عنوان شهيد شاخص اعلام شد و از همسر شهيد دعوت شد تا از ويژگي ها و خصوصيا ايشان توضيحاتي بدهد .

 دكتر بابايي در اين مراسم به  مطالبي در مورد شهيد وشهادت و مقام شهداء  اشاره كرد و گفت : دلايل برگزاري اين چنين يادواره هايي را ميتوان ذكر يادوخاطره شهداء و همچنين فداكاري هاي آنان ، يادآوري اهداف جنگ تحميلي،اعلام آمادگي به دشمنان و ... اعلام كرد.

دكتر بابايي در سخنان خود به ويژگي هاي شداء ، فداكاري ها و از خانه وخانواده و همچنين جان خود گذشتن آنها پرداخت و اشاره كرد: شهدائ رفتند تا انقلاب اسلامي زنده بماند و در ادامه گفت : در حال حاضر بايد اطلاعات و آگاهي جوانان و جامعه را در مورد اهداف استكبار و وهابيت جنايتكار آشنا كرد و به مردم جامعه آموخت كه چگونه در مورد شبهات وارده و مطرح شده از جانب وهابيت تكفيري و اهل سنت از راه عقلي و قرآني پاسخ داد.

ارسال نظرات