نماینده ولی فقیه در بسیج نیشابور:

اگر آثار شهید مطهری (ره) به زبان های مطرح دنیا ترجمه شود تحولی عظیم در جهان و بویژه در غرب بوجود می آید

نماینده ولی فقیه در بسیج نیشابور با اشاره به مواجه شهید مطهری با افکار مارکسیستی و لیبرالیستی و ارائه چهره روشن اسلام گفت: اگر اثارشهید مطهری (ره) به زبان های مطرح دنیا ترجمه شود تحولی عظیم درغرب بوجود می آید.
کد خبر: ۸۵۱۶۷۸۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجه الاسلام و المسلمین حسین رحیمی در همایش اندیشه مطهر که همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و با هدف تجلیل از مربیان عقیدتی در تکیه ابوالفضلی(ع) شهرستان نیشابور برگزارشد با بیان اینکه استاد شهید مطهری یکی از برجسته ترین اندیشمندان و نظریه پردازان اسلامی معاصر بود اظهار داشت: امام خمینی (ره) ایشان راپاره تن خود نامیدند و تالیفات او را بلا استثناء مورد تایید قرار دادند و توصیه فرمودند که همه از آن بهره ببرند.

وی به دیدگاه مقام معظم رهبری درباره شهید مطهری(ره) اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبری فرمودند"شهید مطهری قبل از پیروزی انقلاب شجاعانه و با انصاف علمی به مواجهه با افکار مارکسیستی و لیبرالیستی پرداخت و توانست چهره روشن و نابی از اسلام اصیل ارائه دهد. او عاشقانه برای خداوند متعال قلم زد و قدم زد".

رحیمی در ادامه تاکید کرد: اگر اثارشهید مطهری (ره) به زبان های مطرح دنیا ترجمه شود تحول عظیم خصوصا درغرب بوجود خواهد آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور به اهداف کلی تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی درسپاه اشاره کرد وعنوان داشت: اهداف کلی تربیت وتعالی درسپاه و بسیج از سه محور مورد بررسی قرار می گیرد؛ محور اول رشد و اعتلای ایمان و معنویت ،تحکیم مبانی اعتقادی و تعمیق معرفت و بصیرت دینی و ولایتمداری است. محور بعدی ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و پرورش روحیه تعبد و التزام عملی به احکام اسلامی و محور آخر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تقویت و توانایی انگیزه فکری و معنوی است .

وی خاطر نشان ساخت: اگر می بینیم سپاه و بسیج به نحو احسن  به وظیفه خود عمل می کنند و در صراط مستقیم انقلاب گام بر می دارند و مطیع محض فرامین امام و مقتدای خویش هستند بخش عظیم آن مرهون عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور با استناد به آیه 39 سوره احزاب قرآن کریم چهار ویژگی برای مبلغ اشاره کرد و اظهار داشت: تبلیغ رسالت الهی به صورت مستمر و مداوم منحصر به زمان و مکان خاصی نمی باشد، ازخدا ترسیدن دومین ویژگی اهل تبلیغ یعنی تقوی الهی را درتمام زمینه ها رعایت نمودن ؛سومین ویژگی شهامت و قاطعیت در تبلیغ و چهارمین آن توکل برخدا که خداوند متعال هم امور مادی وهم معنوی اورامورد توجه قرار خواهد داد.

خاطر نشان می شود این مراسم با حضور مسئولین شهرستان برگزار و از مربیان عقیدتی سیاسی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار