نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج تربت حیدریه:

دشمن به دنبال بی تفاوتی افراد نسبت به اسلام و پیاده سازی اسلام سکولار در جامعه است

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج تربت حیدریه، یکی از نقشه های استراتزیک دشمن را بی تفاوتی افراد جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان به دین مبین اسلام ذکر کرد.
کد خبر: ۸۵۱۶۸۰۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
حجت الاسلام علی نوروزی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی افزود: دشمنان اسلام در یک فعالیت برنامه ریزی شده قصد دارند با حیله گری و نیرنگ اسلام ناب محمدی(ص) را با اسلام امریکائی و یا اسلام سکولار در کشور جایگزین کنند.

وی بیان کرد: دشمن سه نوع اسلام آمریکائی، سکولار و تکفیری را برای جهان اسلام تعریف و برنامه ریزی کرده که اسلام آمریکائی را آمریکای جنایتکار و انگلیس مکار ، اسلام سکولار را ترکیه و اسلام تکفیری و تندرو را عربستان و قطر سرپرستی و هدایت می کنند.

نوروزی افزود: امروز نور بیداری اسلامی تمام دنیا را روشن کرده و همه کشورهای مسلمان ام القری جهان اسلام یعنی ایران را الگو و سرمشق قرار دادهو دشمن می خواهد این کانون مقاومت را با نفوذ اسلام امریکائی و حذف تدریجی اسلام ناب در هم بشکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تربت حیدریه تصریح کرد: تمام گروههای تندرو و تکفیری منطقه زائیده ال سعود و قطر هستند که با حمایتهای تسلیحاتی آمریکا و اروپا در کشورهای اسلامی در مقابل سکوت جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشرخون بی گناهان را بر زمین می ریزند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار