همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان مغان با حضور مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۸۱۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی،حجت‌الاسلام و المسلمین یدالله صفری در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان مغان، معلم را روح و خادم جان دانست و اظهار کرد: زيربنای اقتصاد، فرهنگ و اخلاق معلم است؛ اما متاسفانه معلمی نتوانسته در جايگاه خود قرار گیرد.

وی افزود: جايگاه معلمی بايد به گونه‌ای حفظ شود که خداوند به قلم معلم قسم مي‌خورد و وظیفه ما در مقابل آن این است که به جان معلم كه قسم مي خوريم تعهد ايجاد كند.
امام جمعه گرمی بیان کرد: عالم مديون معلم است و جايگاه معلم موردغفلت واقع شده است و شغل معلمي به اندازه‌ قداستش، مسئوليت هم دارد.
محمود علائی، فرماندار مغان نیز در این همایش سياست‌زدگي را مشكل اصلي این شهرستان دانست و افزود: خدمات انجام شده جنبه سياسي ندارد و بخاطر خدمت به شهرستان و منطقه است ولي برخی‌ها سعي در سیاسی جلوه دادن این خدمات دارند.

حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی‌اصل، نماينده مردم مغان در مجلس گفت: معلم‌ها مطالبه بحق دارند اما شغل معلمي به گونه‌اي است كه اينكار ها باعث نمي‌شود معلمان عزيز در كارهاي خود دلسرد شوند.

وی افزود: مجلس با رتبه‌بندي معلمان موافق است و از دولت مي‌خواهيم لايحه‌اي در اين مورد به مجلس ارائه كند.
وی افزايش 15 درصدی حقوق معلمان را به علت کم بودن حقوق پایه ناکافی دانست.

بخشعلی کامرانی، مدیر آموزش و پرورش گرمی در این مراسم تجليل از معلم را تجليل از ارزش‌ها دانست و خاطرنشان کرد: علم و خواندن وظيفه اصلي و سرلوحه كار انبياء بود.

وی ادامه داد: خیرین و نیکوکاران به دانش‌آموزان بی‌بضاعت 24 میلیون تومان کمک کرده‌اند.

وی به پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: پنج نفر از دانش آموزان براي اولين بار به المپياد دست يافته‌اند.

در ادامه این مراسم از كتاب "داوودنين غزللري" اثر فيروز داوودي رونمایی شد.

ارسال نظرات