نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آمریکا طرح تجزیه عراق، سوریه و یمن را با هدف از بین بردن قدرت و عظمت مسلمان طرح کرده است.
کد خبر: ۸۵۱۶۸۲۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سید سعید شاهرخی در شورای اداری استان لرستان که با حضور قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد، گفت: آمریکا طرح تجزیه عراق، سوریه و یمن را با هدف از بین بردن قدرت، عظمت و شوکت مسلمانان و مستحکم کردن سلطه خود بر خاورمیانه طرح کرده است.

وی رفتار آمریکا و ال سعود در یمن را شیطانی و وحشیانه دانست و افزود: امروز شاهدیم که یک رژیم فاسد و جنایت کار به خاطر فاصله گرفتن از خدا در یمن دست به جنایت و خونریزی می زند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه هر انسانی که از خدا فاصله بگیرد مانند آمریکاییها دست به هر جنایتی می زند گفت: امام خمینی (ره) بی جهت آمریکا را شیطان بزرگ نام ننهاد.

میرعمادی با اشاره به اینکه مردم یمن چون با خدا هستند در این مدت که تحت بمباران های جنگنده های رژیم آل بوده اند ایستادگی کرده اند بیان کرد: رژیم آل سعود به دلیل فاصله گرفتن از خدا دست به طغیانگری زده است.

وی در ادامه با اشاره به بازتاب جهانی سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع فرهنگیان اظهار کرد: با ثبات قدم در راه آرمان های اسلام، امام و شهدا، یاد خدا، اطاعت از خدا و رسول خدا و پیروی از ولایت، پرهیز از منازعه، اختلاف و تفرقه و صبر و استقامت و پایداری در راه خدا آمریکا در مقابل ملت ایران نمی تواند هیچ غلطی بکند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم ایران 37 سال است که در برابر فشارها ایستادگی کردند؛ از این رو اگر مذاکرات هم شکست بخورد باز هم با صبر و استقامت و پایداری در راه خدا به مسیر خود ادامه می دهند.

ارسال نظرات