خبرهای داغ:

استاندار کرمانشاه بر ساماندهی نقاط حادثه خیز استان تاکید کرد

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ساماندهی نقاط حادثه خیز استان گفت: مجموعه استانداری نیز برای انجام این کار حمایت کامل را به عمل خواهند آورد.
کد خبر: ۸۵۱۶۸۵۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی روز چهارشنبه در کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد این است که انسان های بی گناهی جان خود را در حوادث جاده ای از دست بدهند.

وی با بیان اینکه برای کاهش تصادفات جاده ای دستگاه های بسیاری دخیل هستند گفت: اگر این دستگاه ها هر کدام وظایفشان را به خوبی انجام دهند قطعا شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای خواهیم بود.

رضایی با اعلام اینکه هم اکنون سه درصد مرگ و میرها به دلیل تلفات جاده ای رخ می دهد گفت: این آمار بالاست و باید کاری کنیم که به حداقل ممکن رسیده و کمتر شاهد وقوع چنین حوادثی و کشته شدن همشهریان و هموطنانمان باشیم.

استاندار کرمانشاه همچنین نصب علائم هشدار دهنده در نقاط حادثه خیز را مورد تاکید قرار داد و گفت: زمانی که این کار صورت گیرد مردم متوجه خطراتی که پیرامون آن ها قرار دارد شده می شوند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت بد جاده کرمانشاه به اسلام آبادغرب و مسیر اسلام آبادغرب به سرپل ذهاب گفت: در این دو محور همه ساله تصادفات زیادی رخ می دهد و به همین دلیل لازم است که اقدامات لازم برای ساماندهی این دو نقطه حادثه خیز انجام گیرد.

رضایی در پایان ضمن اینکه خواستار احداث مجتمع های خدمات رفاهی بیشتری در جاده های استان شد از زحمات هلال احمر کرمانشاه که در سوانح جاده ای و خدمت رسانی به آسیب دیدگان عملکرد خوبی داشته است قدردانی کرد.

تاکنون 117 نقطه حادثه خیز در استان کرمانشاه که با دو میلیون نفر جمعیت در شمال غربی کشور واقع شده شناسایی شده است.
ارسال نظرات