دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

همه مشکلات اجتماع با یک نسخه واحد قابل حل نیست

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دامغان گفت: همه مشکلات اجتماع با یک نسخه واحد حل نمی‌شود از این رو در هر پست و مقام که هستیم به‌ویژه در عرصه خطیر معلمی باید چتر‌های خود بینی و خود محوری را کنار بگذاریم تا باران رحمت الهی جاری شود.
کد خبر: ۸۵۱۶۸۷۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، لاله افتخاری، در مراسم تجلیل از معلمان نمونه زن شهرستان دامغان که با حضور امام جمعه، نماینده مردم دامغان در مجلس، معاونان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیر و معاونان اداره آموزش و پرورش دامغان در محل تالار همایش‌های دانشگاه رسول اکرم(ص) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: معلمان با پرورش نسلی متعهد، متخصص، هوشیار، پرتلاش و بصیر رسالت خود را انجام خواهند داد.

رییس فراکسیون دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله معلمان 13 ساله‌هایی تربیت کردند که رهبر ما آنها را رهبر خود خواند، امروز نیز بی‌تردید قشر خدوم حوزه تعلیم و تربیت پرورش نسلی که بتواند در جبهه‌های اقتصادی مقابل کاستی‌ها، فشارها و تحریم‌ها سربلندی به ارمغان آورد و در هجمه فرهنگی وسیع دشمن منفعل نباشد را وظیفه خود می‌دانند.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تربیت یک شاگرد خوب می‌تواند حاصل ارزشمند عمر یک معلم باشد همان‌گونه که امام خمینی(ره) چنین تعبیری را برای شهید مطهری به‌کار بردند، افزود: همه ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی شاگرد شما معلمان بوده‌ایم و ازاین‌رو وظایف خود را در قبال خانواده آموزش و پرورش درک می‌کنیم.



افتخاری با اشاره به اینکه 40 میلیون نفر از جمعیت کشورمان از معلم و دانش‌آموز تا والدین و کارکنان جزء خانواده آموزش و پرورش محسوب می‌شوند، تصریح کرد: معلم در عصر فعلی باید لحظه به لحظه دانش‌آموز خود را رصد کند و ارتباط خاص و تنگاتنگی با اولیا داشته باشند، تا بتوانند مانند یک طبیب برای هر مریضی نسخه متناسب با خودش را ارائه کنند.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معلم را شناساننده، شکافنده و هدایت کننده استعداد‌های سرشار آینده سازان کشور برشمرد و تأکید کرد: دانش آموزان امانتی الهی در دستان معلمان و اساتید هستند، همانا اگر امانتدار خوبی باشیم و چتر‌های خود بینی و خود محوری را کنار بگذاریم باران رحمت الهی جاری خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار