خبرهای داغ:
جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران در همایش مدافعان حرم:

استکبار جهانی در برابر اقتدار انقلابیون یمن زمینگیر خواهد شد

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران در همایش مدافعان حرم با بیان اینکه استکبار جهانی در برابر اقتدار انقلابیون یمن زمینگیر خواهد شد گفت: امروز دشمنان جرات کوچکترین حرکتی علیه ایران را ندارد.
کد خبر: ۸۵۱۶۸۷۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش مدافعان حرم در راستای بزرگداشت سالگرد عملیات بیت المقدس با حضور سردار عبدالله عراقی جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران، حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، حجت الاسلام حسینی نماینده قزوین در مجلس، روزبه استاندار قزوین و دیگر مسئولین استان در قرارگاه سپاه استان برگزار شد.

در این مراسم سردار عبدالله عراقی، جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران کل کشور با اشاره به شروع سالگرد عملیات بیت المقدس در اردیبهشت ماه اظهار کرد: رزمندگان ایران در عملیات بیت المقدس استخوانبندی ارتش عراق را شکستند و در حال حاضر پرچم اسلام و قرآن در دستان شما بسیجیان به عنوان رزمندگان امروز قرار دارد و این کاروان از شروع خلقت بشریت به راه افتاده است و تا به امروز مسیر الهی خود را طی کرده است.

وی در ادامه افزود: بسیجیان باقی مانده کاروان الهی در مسیر انقلاب هستید و باید امروز با لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب و جانفشانی در راه آرمان‌های امام و انقلاب بستر ظهور حضرت صاحب(عج) را فراهم کنند.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران کل کشور با بیان اینکه یک بسیجی در همه صحنه‌ها در رکاب ولایت و آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام است ابراز کرد: اگر استکبار جهانی در حال حاضر کشور ما را از مناطق آبی و خاکی در کشورهای مختلف محاصره کرده است و در دریاها ناوهای جنگی و نظامی خود را آماده نگه داشته و مانور نظامی می‌گذارد؛ فقط به دلیل ترس از ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان ایران اسلامی جرات کوچکترین حرکتی را علیه نظام ما ندارد و این رویکرد به واسطه برکت خون شهدا و دین و ایمان و رهبری ولایت فقیه است.

شعار ” ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده” فقط  یک پیام کلامی از زبان مردم بسیجی ایران نیست

این مسئول با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان اذعان کرد: چندین سال است با نسیمی که ازانقلاب و امام و رهبری عظیم الشان ایران به کشورهای اسلامی رسیده است، زمینه ساز ایستادگی مردم مسلمان و انقلابی این کشورها علیه کفر و ستم جهانی شده است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با همه هم پیمانانش در راستای شکست دادن اسلام وارد صحنه شده است؛ اما در صحنه‌های مختلف شکست خورده است و این حضور شما بسیجیان در همایش‌های این چنینی زمینه ساز ایجاد روحیه برای همه رزمندگان اسلام در کل جهان خواهد بود.

سردار عراقی با بیان اینکه شعار ” ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده” فقط  یک پیام کلامی از زبان مردم بسیجی ایران نیست تاکید کرد: ملت بسیجی ایران در صحنه‌های مختلف نشان داده که در عمل پایبند به این سخنان است در هشت سال دفاع مقدس و در ماجراهای فتنه سال ۸۸ تاثیرگذار هستید.

وی در ادامه اضافه کرد: یک بسیجی فردی بی ادعا، با ایمان، جدی در کار، پیشتاز خودسازی در عرصه فرهنگی و دینی و با نظم و انضباط است، باید سعی کنید استان قزوین را در همه زمینه با عملکرد خودتان برای کشور به عنوان یک الگو معرفی کنید.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران کل کشور در پایان عنوان کرد: مردان الهی کسانی هستند که با خدای خود عهد و پیمان بسته و بر آن تا زمان اِدای تکلیف خود صادقانه باقی ماندند، هرکس امروز به دنبال حمایت از دین خدا، پشتیبانی از مستضعفین می‌باشد که در حال خدمت صادقانه به عهد الهی است.

انتهای پیام/۲۰۰۲

Print Friendly

ارسال نظر

ارسال نظرات
پر بیننده ها