خبرهای داغ:
جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

هیچ ترس و هراسی از حضور دشمنان درمنطقه نداریم

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ ترس و هراسی از حضور دشمنان درمنطقه و گزینه‌های روزی میزش نداریم و این به برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۸۵۱۶۸۷۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سردار عبدالله عراقی جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در رزمایش الی بیت المقدس 3 که با حضور مسئولین و بسیجیان استان در مقر جدید سپاه صاحب الامر (عج) برگزار شد اظهار کرد: وقتی انسان حضور بسیجیان را مشاهده می کند به یاد رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می افتد که چگونه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی افزود: این ایام متعلق به عملیات بین المقدس است چرا که این عملیات باشکوه از 10 اردیبهشت ماه شروع و در سوم خرداد به پایان و پیروزی رسید به بیان ساده تر، این حماسه به اندازه ای محکم و باشکوه بود که در تاریخ توانست به ثبت برسد.

عملیات بیت المقدس استخوان بندی ارتش دشمن را در هم شکست

به گفته این مسئول، عملیات بیت المقدس استخوان بندی ارتش دشمن را در هم شکست و این فتح بزرگ نصیب رزمندگان اسلامی شد به دلیل اینکه این رزمندگان با وفا به عهد و پیمان خود در جبهه حق علیه باطل با شهادت به باورها و اعتقادات خود عمل کردند.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران ، ایمان، اعتقاد، بی ادعایی، نظم، رعایت حقوق دیگران را از ویژگی های بسیجیان دانست و تصریح کرد: بسیجی فردی خستگی ناپذیر است که با اطاعت امر به رهبر خود در برابر استکبار جهانی ایستادگی می کند

وی به اهمیت مصرف درست و صحیح منابع در کشور به ویژه آب در کشور اشاره داشت و تصریح کرد: صرفه‌جویی و مصرف صحیح آب یکی از مسائل مهمی و جدی است که یک حرکت ملی و مذهبی می طلبد و باید همواره مورد توجه مردم و شما بسیجیان قرار گیرد.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و فداکاری جانبازان و آزادگان  تا به امروز توانسته است اهداف خود را به خوبی درزیر سایه ولایت فقیه به پیش ببرد تا آرمان‌های شهدا و امام شهدا محقق ‌شود.

سردارعراقی گفت: امروز پرچم اسلام و قرآن در دست ولایت است و لبیک بسیجیان به رهبر امروز نشان‌دهنده این مهم است که اگر رهبر عزیزمان هر زمان صلاح بدانند و فرمان دهند با نثار جان و خون‌مان امرشان را اطلاعت می‌کنیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: امروز استکبار جهانی در منطقه حضور دارد، و پایگاه‌های نظامی در کشورهای منطقه ایجاد کرده است اما م هیچ گونه ترس و هراسی از این حضور آنها درمنطقه و گزینه‌های روزی میزش نداریم و این به برکت خون شهدا است.

 

1006/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار