نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ملت ایران در مذاکرات هسته ای به چیزی جزء پیروزی بر دشمن نمی اندیشند
کد خبر: ۸۵۱۶۹۲۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سید احمد میرعمادی در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان لرستان که توسط کجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت لرستان در خرم آباد برگزار شد گفت: ملت ایران در مذاکرات هسته ای به چیزی جزء پیروزی بر دشمن نمی اندیشند و در واقع همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن تسلیم نشدند در این مذاکرات نیز تسلیم و سازشی در کار نیست.

وی با تاکید بر اینکه همان اراده الهی که موجب فتح خرمشهر و دفع فتنه 88 شد همان اراده الهی موجب شده است که ملت ایران در مقابل تحریم های کمرشکن دشمنان مقاومت کنند تصریح کرد: باید فرهنگ جهاد و شهادت را حفظ کنیم چرا که این فرهنگ عزت افرین است.

نماینده ولی فقیه در لرستان شهادت را بزرگترین افتخار ملت ایران دانست و گفت: ما حتی یک لحظه از جنگ و دفاع پشیمان نیستیم و امروز نیز اگر دشمنان بخواهند تهدیدات نظامی خود را عملی کنند با آغوش باز به استقبال شهادت می رویم اگر چه به فرموده رهبر معظم انقلاب آنها غلط می کنند که به ایران حمله کنند.

میرعمادی با بیان اینکه امروز نیز به مانند دوران امام خمینی (ره) گوش به فرمان امر ولی هستند بیان کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) در آن زمان لب به سخن می گوشود اشک در چشمان رزمندگان جاری می شد امروز نیز زمانی که رهبر انقلاب لب به سخن می گشاید اشک در چشم جوانان جاری می شود.

وی با اشاره به اینکه در جبهه ها ایمان، اراده الهی و توکل بر خدا حاکم یود اضافه کرد: دفاع مقدس فرصتی برای رسیدن به کمال، صراط مستقیم و یک امتحان و آزمایش الی بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیشکسوتان ایثار و شهادت نباید از جوانان بیدار، آگاه، مخلص و الهی که رو به جلو حرکت می کنند عقب بمانند.

میرعمادی اضافه کرد: یکی از کارهایی مهمی که پیشکسوتان ایثار و شهادت باید آن را علم کنند این است که چهره نورانی دفاع مقدس را در جامعه ترسیم کنند .

وی بیان کرد: ماندگاری در تبعیت از ولایت، فهم حقایق و انتقال آنها و در داشتن بصیرت است و در واقع اگر بصیرت نباشد خواص مردود می شوند و دیگران پا پیش می گذارند.

 

 

ارسال نظرات