معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی:

عربستان جرات حمله زمینی به یمن را ندارد

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه سرنوشت جنگ را حمله زمینی تعیین می کند نه حمله هوایی گفت: عربستان جرات حمله زمینی به یمن را ندارد.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۳۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سیف اللهی در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان لرستان که توسط مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان در خرم آباد برگزار شد گفت: مردم یمن برای مقابله با هر گونه تهاجم نظامی ائتلاف اجاره ای ننگین استعماری به رهبری عربستان خائن با هم متحد هستند؛ از این رو عربستان جرات حمله زمینی به یمن را ندارد.

وی با بیان اینکه جنگ های 33 روزه، 22 روزه و 55 روزه ثابت کردند که مجهزترین ارتش جهان هم در برابر الگوی انقلاب اسلامی شکست می خورد افزود: امروز نیز در جنگ یمن قطعا عربستان در برابر الگوی انقلاب اسلامی که مردم یمن با تاسی به آن ایستادگی و مقاومت می کنند شکست می خورد.

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه مردم عراق نیز اگر چه به فرمان مرجعیت برای مقابله با تروریست بسیج شدند اما قوام شیرازه عراق متاثر از الگوی انقلاب اسلامی بود گفت: الگوی انقلاب اسلامی متاثر از اسلام ناب است و در راس آن ولایتمداری قرار دارد.

سیف اللهی با بیان اینکه قرآن قرآن هر چه دارد شفاء و رحمت است اما بدون ولایت منحرف می شود اظهار کرد: قرآن مفسر می خواهد و اهل بیت مفسر آن هستند و در واقع اگر اینها از هم جدا شوند آتش می گیرند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرهنگیان در خصوص مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: دانشمندان ما در تحریم های بین المللی به این مراحل رسیدند و با این حال کشورمان در این مذاکرات قطعا به صورت یک طرفه عزتمند است.

ارسال نظرات