خبرهای داغ:
اولین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان کازرون با عنوان سکانس ظهور از هفتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در تالار نصراله مردانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۴۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵
بی مقدمه پس از این قسمت،نوبت به بخش سورپرایز برنامه رسید و با اکران کلیپی از خانواده ای که سه فرزند معلول خویش را صبورانه نگهداری می کنند اشک تمامی مسئولین و حاضرین در سالن سرازیر شد.

اولین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان کازرون با عنوان سکانس ظهور از هفتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در تالار نصراله مردانی برگزار شد.

آیین اختتامیه ی اولین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان شهرستان کازرون، سکانس ظهور عصر روز شنبه همزمان با میلاد مولود کعبه امیر المومنین(ع) با حضور فرمانده سپاه کازرون، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور فرهنگی امام جمعه، ریاست اسبق محیط زیست و ریاست واحد اتوبوسرانی و جمعی دیگر از مسئولین و مردم در تالار نصراله مردانی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیات نور و پخش سرود جمهوری اسلامی، تیزر جشنواره که ساخته ی دستان هنرمند گروه تیزر ستاد برگزاری بود حال و هوای جشنواره را زیبا کرد.

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون ضمن تشکر از همه دست اندرکاران جشنواره گفـت: از کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت سپاه کازرون و در راس آنها سرهنگ شرفیو هم چنین انجمن هنرهای نمایشی به ریاست روح اله راوش که تلاش های مستمر مجموعه شان برگزاری این جشنواره را میسر نمود قدردانی می کنم و امیدوارم این روند با قدرت ادامه یابد تا شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای شهرستان باشیم.

وی در ادامه به مناسبت میلاد امیر المومنین (ع) دقایقی را به مولودی خوانی در وصف آن حضرت پرداخت.

پس از آن نوبت به فرمانده ناحیه مقاومت کازرون رسید و سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی ضمن بیان این جمله که "در جمع هنر و هنرمند فقط باید شنونده بود"، از سخنرانی امتناع کرد و بدلیل حمایت از هنرمندان بطور ویژه مورد تشویق های مکرر حاضران قرار گرفت.



جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکس

حمید رضا راوش سرپرست گروه هنری دوکوهه و طراح رژه ی رسمی نیرو های مسلح با حضور بر روی صحنه با بیان خاطراتی از خانواده ی صبور کازرونی از آنها دعوت نمود که برای تجلیل از مقام و جایگاهشان بر روی صحنه قرار گیرند که با واکنش حضار در سالن مواجه شد و به محض ورود این خانواده تا لحظه ی مستقر شدن بر روی صحنه تمامی حاضرانایستاده کف می زدند.

جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکس

از طرف کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت سپاه، انجمن هنرهای نمایشی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارگردان مستند قفسی برای پرواز،هدایایی به رسم یادبود و به پاس سالها صبوری به خانواده سخاوتی تقدیم گردید.

تقدیر از اعضای ستاد برگزاری و مسئولین شهرستانی حامی این جشنواره برنامه بعدی بود.

جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکس

پس از آن دبیر جشنواره و مسئول کانون بسیج هنرمندان کازرون گفت: برخلاف تصور موجود، سپاه، بسیج و مردم جدای از هم نیستند و هر سه مکمل یکدیگرند و امروز با کنار هم قرار گرفتن این سه ضلع، بهترین ها اتفاق می افتد.

وی ضمن تشکر از استقبال هنرمندان، در خصوص اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور اظهار داشت: تعداد آثار راه یافته به مرحله نهاییجشنواره بیش از 30 اثر در سه بخش فیلم کوتاه،مستند و ویژه که به میهمانان اختصاص داشت بود و توام با برگزاری کارگاه های آموزشی ،چهارروز اکران آنها به طول انجامید.

مسعود شیرافکن در پایان از همکاری صمیمانه ناحیه مقاومت سپاه شهرستان،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی کازرون قدردانی کرد.

جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکس

پس از آن نوبت به گزارش دبیر اجرایی جشنواره، روح اله راوش رسید که متن آن به شرح زیر است:

به نام خداوند جان آفرینحکیم سخن در زبان آفرین

کاروان اولین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان شهرستان کازرون (سکانس ظهور) بزرگداشت شهدای هنرمند شهرسبز سلمان فارسی کازرون و به مناسبت تولد مولی علی (ع ) ،با همت والای هنرمندان ،و با امید به آینده ای روشن ،با دلی پر از نور خداوندی و به دور از حب و بغض های شخصی و ادعاهای تو خالی ، می داند که مسیر ،بس سخت و دشوار است، و باید خود را توانمند کند به سلاح ایمان و علم تا بتواند اندیشه ای سبز را در ذهن خسته ی خسته دلان بیافریند.

و این دور از دست رس نیست اگر توکل و تلاش در راستای رسيدن به اهداف مقدس و بزرگ را سرلوحه امور قرار دهیم.

همسفران :

اندیشه ی پاک از باوری پاک برمی خیزد و همانا خیزشش به معنای فوران چشمه ی جوشان رستگاریست ، و هنر محرکی بس کارساز به جهت نهادینه کردن این اندیشه های ناب در زندگی بشر امروز است ، و پاک ترین اندیشه در این دنیای پر از تنهایی اندیشه ی انتظار مهدی موعود است ، و تفسیر نگاه های منتظر ، زیباترین تصویر ذهنی آدمهای عاشق است.

همراهان :

به لطف ايزد منان فراخوان اولین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان(سکانس ظهور) بزرگداشت شهدای هنرمند شهرستان کازرون(شهید جلال نوبهار) در اسفندماه 1393به آگاهي هنرمندان فیلم سازرسيد و دبيرخانه جشنواره رسما كارخود را آغاز نمود که در همين راستا تعداد 20 اثر در بخش رقابتی و تعداد 7 اثر در بخش مهمان ( مستند و داستانی )بهدبيرخانه جشنواره ارسال گرديد.

سرانجام زمان موعود فرا رسيد و جشنواره در تاريخ9 اردیبهشت ماه ،به مناسبت ولادت مولود کعبه و با مراسم افتتاحيه در گلزار شهدای گمنام ( قدمگاه ) شهرستان كازرون كار خود را آغاز نمود.

اکران فیلم ها در بخش های مختلف از تاریخ 9 لغایت 11 اردیبهشت ماه در تالار نصراله مردانی شروع گردید.

لازم به ذكر است كه این جشنواره با هدف اصلیآموزش پی ریزی شد و در همین راستا 4 کارگاه آموزشی تخصصی در طول جشنواره پذیرای هنرمندان بود از جمله :

گارگاه فیلم سازی از آغاز تا پایان با مدیریت کارشناس ارشد سینما و استاد دانشگاه آقای وحید گلستان

گارگاه فیلمنامه نویسی با مدیریت کارشناس ارشد فیلمنامه نویسی آقای مرتضی راوش

کارگاه سبک شناسی در سینما با مدیریت کارشناس سینما آقای شفیعا شفیعی

کارگاه کارگردانی سینما با مدیریت کارشناس ارشد فیلمنامه نویسی آقای حامد علیزاده

برگزاری جلسات نقد و بررسی در چندین جلسه

و حالا چندتذکر دوستانه :

1 – همهی مسئولان فرهنگی هنری خصوصا هنرمندانی که در جایگاه مسئولیت قرار دارند، در جهت ایجاد فضایی مناسب برای کشف و رشد استعدادهای هنری خصوصا هنر فیلم سازیمسئولند و باید پاسخگوی مسئولیت خویش باشند، و هر گونه سستی و بی توجه ی جای هیچ توجیهی را ندارد، و البته هستند هنرمندانی که خوب جاهای خالی را پر می کنند.

2 – فیلمسازان عزیز : من و همکارانم در این جشنواره تلاش کردیم با در نظر گرفتن شرایط موجود ، شما را به این واقعیت متوجه سازیم ،که هنر فیلم سازی و البته تمای هنرها علم است ، و نیاز به مطالعه ، آموزش ، تمرین و ممارست ، صبر و حوصله بسیار دارد . پس فراموش نکنید که همه در ابتدای راهیم و( بسیار سفر باید تا پخته شود خامی . )

در پايان از بسیج هنرمندان ،اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ،موسسه ی برشنگ ،انجمن هنرهای نمایشی و انجمن فیلم عکس که در برگزاری این جشنواره همت گماردند کمال تشکر را دارم .

الهی چنان كن سرانجام كار تو خشنود باشی و ما رستگار

روح اله راوش

دبير اجرایی جشنواره

عضوهیات ریسه ی شورای سیاستگذاری تئاتر فارس

رئيس انجمن هنرهاي نمايشيشهرستان كازرون


جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکس

سپس نوبت به حساس ترین بخش اختتامیه جشنواره یعنی بیانیه ی هیئت داوران و آراء آنها رسید که ابتدا شفیعا شفیعی،نماینده ی هیئت داوران، بیانیه را به شرح زیر قرائت نمود:

عرصه ی فرهنگ عرصه ی جهاد است . ( مقام معظم رهبري )

به نام يگانه هنرمند هستي

هئيت داوران فيلم هاي شما را با دقت فراوان و حساسيت بسيار مشاهده نموده وساعات بسياري را در مورد آنها بحث و گفتگوكرده است. ما براين باوريم كه آينده ي فيلم سازي در شهرستان كازرون آينده اي روشن و اميدواركننده است .

ضمن تشكر از بسيج هنرمندان و اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي و ديگر همراهانشان در برگزاري اين جشنواره ، يقين داريم شما قدم اول را درست برداشته ايد ، يعني برگزاري يك جشنواره فيلم كوتاه با هدف آموزش ، ونكته ي قابل توجه ديگردراين جشنواره اعتماد بر جوانان هم در امر داوري و قضاوت ، و هم آموزش گروه های شركت كننده و هم هیئت اجرايي.

به هر حال ما تمامي فيلم هاي بخش مستند و داستانی را رصد كرديم و بر اين امر آگاهي كامل داريم كه داوری امريست نسبی،و به نسبت توانايیعلمی و عملیشركت كنندگان سعی بر آن داشتيم تا آراء هيئت داوران رنگ و بويی صادقانه و البته عادلانه داشته باشد.انشاءالله

اميد آن داريم كه اين جشنواره به زندگي خود همراه با بالندگي و رشد و شكوفايي ادامه دهد و به اولين جشنواره دائمی داخلی فيلم كوتاه شهرستان كازرون تبديل گردد، بر همين اساس هيئت داوران پيشنهاد مي كند كه دبيرخانه ی دائمی جشنواره فيلم كوتاه سكانس ظهور تشكيل شود و هدفمند به راه خود ادامه دهد. انشاءالله

هيئت داوران برخود لازم مي داند نكاتي را درباره ی آثار شركت كننده در اين جشنواره از دو جهت نقاط قوت و نقاط ضعف به دوستان خود در

گروه های مختلف متذكر شود :

نقاط قوت :

1 – تلاش و شور و اشتياق فيلم سازان نوپا

2 – تنوع در انتخاب موضوع در ساخت فيلم ها از جمله : مذهبی و ارزشی ،آئينی و سنتی ، ناهنجاری های اجتماعی و . . .

3 – حضور پيشكسوتان در كنار جوانان و نوجوانان فيلم ساز

4 – هيئت داوران با دوستی قلبی و قبلی با تمامی شركت كنندگان در جشنواره هيچ گاه اجاز نداده است كه اين مسئله بر روی آراء آنانتاثير منفی بگذار و سعی شده تا رای ها به تناسب قابليت و تاثيرگذار ی آثار باشد.

5 – ما اعتقاد راسخ داريم كه تمامی شما دوستان شركت كننده در اين جشنواره برنده ی حقيقی اين پيكار دوستانه هستيد.

6 – از برگزار كنندگان جشنواره كه با دست خالی اين اتفاق زيبا و پربركترا رقم زدند خصوصا جناب آقای روح اله راوش عزيز كمال تشكر وقدردانی را داريم .

نقاط ضعف :

1 – عدم توجه به داستان در اكثريت فيلمنامه ها

2 – استفاده از دوربين روی دست های بی جا بدون در نظر گرفتن تكنيك

3 – عدم بازيگردانی صحيح در اكثريت آثار

4 – دكوپاژ در فيلم سازی يك مسئله ی مهم و اساسی است كه در برخی آثار جشنواره مورد بی توجهی قرار گرفته است.

5 – پيشنهاد می شود كه فيلم سازان جوان قبل از ساخت آثار خود، حتما با تعدادی از صاحب نظران و آگاهان اين امر مشورت نمایند.

6 _ و حرف آخر هنر خصوصا هنر فيلم سازی علم است و علم در ذهن بشر نهادينه نمي شود مگر با سه چيز : آموزش ، آموزش و آموزش

به اميد روزهاي بهتر

هيئت داوران اولين جشنواره فيلم كوتاه بسيج هنرمندان (سكانس ظهور)

شفيعا شفيعیمرتضی راوشحامد عليزاده


آراء هیئت داوران


آراء هیئت داوران اولین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان شهرستان کازرون (سکانس ظهور)

گرامیداشت شهدای هنرمند شهرستان سبز سلمان فارسی کازرون اردیبهشت 94

جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکس

تقدیر ویژه :

هیئت داوران در این بخش با اهداء هدیه و لوح تقدیربه خاطر استفادهی مناسب از رسانه در جهت اهداف الهی و انسان دوستانه از کارگردانی و نویسندگی مشترک سه بانوی گرامی در ساخت فیلم ارزشی (محک) تقدیر می نماید.

- خانم لاله مفتون آزاد

- خانم زهرا داودی نژاد

- عاطفه ی هاشمیان

تقدیر ویژه هیئت داوران:

هیئت داوران به خاطر عمری مجاهدت و صبر در راه نگهداری و تربیت فرزندانی صالح و هنرمند بر خود لازم می داند با اهداء هدیه و لوح سپاس از خانواده ی سخاوتیو فرزندان هنرمندشان تقدیر ویژه نماید.

- جناب آقای محمد علی سخاوتی پدر خانوادهو همسرشان (یک جلد کلام الله مجید)

- مرضیهسخاوتی به خاطر بازی در فیلم مستند ( قفسی برای پرواز )

- مرتضی سخاوتی به خاطر بازی در فیلم مستند ( قفسی برای پرواز )

- مصطفی سخاوتی به خاطر بازی در فیلم مستند ( قفسی برای پرواز )

تقدیر بازیگری خردسال: (فقط لوح تقدیر )

محمد عرفان احمدیان (تشنه لب)– احمدرضانوروزی (هنوز زمین می چرخد)- سهیل گلچین و شایان عباسی ( بوی عیدی ) – اسداله پورحسین و علیرضا پرهیزکار و زهرا پرهیزکار و محمد راستی (گل )-یحیی نصیری و رامتین کریمی ( واور) – امیرحسن راوش و اسماعیل اعتمادی (کفش) –محمد پارسا پرویزی و پارسا غلامی و مریم پرویزی ( مهربان حمایت کن) –نرگس غریبی ( هشدار نهایی )- سیدمحمد زارعی وعلی زارع (قرمز ترین لبخند) – ساحل پیرالو (کفش های گلی ) – علیرضا سادات(خنده ی چرخ و فلک ) – علی اکبر دلپسند (پول سیاه)

تقدیر بازیگری پیشکسوت:

هیئت داوران در این بخش با اهداء هدیه و لوح تقدیر از بازیگران پیشکسوت جشنواره تقدیر به عمل می آورد.

- استاد محمد هاشم دهقان به خاطر بازی در فیلم کوتاه(چرخ و فلک)

- استاد محمد کاظم برنجی به خاطر بازی در فیلم کوتاه(عکس)

- استاد صبا رزمی به خاطر بازی در فیلم کوتاه(نوستالوژی ترین حس نوستالوژی دنیا)

- جناب آقای خراسانی به خاطر بازی در فیلم کوتاه(کفش های گلی)

تقدیر بازیگری زن :

- بازیگر فیلم کوتاه (آوای چهل) سرکار خانم نگار شاه کرمی

- بازیگر فیلم کوتاه (بوی عیدی) سرکار خانم سمیه ی خشتی

- بازیگر فیلم کوتاه (جایی در دل شهر )سرکار خانم مهوش شیخی

تقدیر صدابرداری :

هیئت داوران در این بخش با اهداء هدیه و لوح تقدیر به خاطر صدابرداریاز آقای ابوذر هاشمی تقدیر ویژه به عمل می آورد.

جلوه های ویژه و تیتراژ:

هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه و لوح سپاس به خاطر ساخت جلوه های ویژه و تیتراژ در فیلم های متعدد جشنواره از آقای امین ملک زاده تقدیر ویژه به عمل می آورد.

بخش مستند :

هیئت داوران در این بخش به خاطر انتخاب سوژه ی مناسببا اهداء هدیه و لوح تقدیر از آقای مهدی گلچین کارگردان فیلم مستند ( قفسی برای پرواز ) تقدیر به عمل می آورد .

بهترین فیلم مستند :

هئیت داوران در این بخش با اهداء تندیس جشنواره ، هدیه و لوح سپاس مقام برتر فیلم مستند اولین جشنواره ی فیلم کوتاه سکانس ظهوررا به جناب آقای علیرضا هدایتیان به خاطر مجموعه آثار مستند ایشان تقدیم می دارد.

تدوین :

هیئت داوران در این بخش با اهداء تندیس جشنواره ، هدیه و لوح سپاس مقام برتر تدوین اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور رابه آقای امین ملک زاده تقدیم می دارد.

تصویربرداری :

مقام سوم :

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه مقام سوم تصویربرداری اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به تصویربردار فیلم کوتاه ( نوستالوژی ترین حس نوستالوژی دنیا ) آقای محمود عباسی تقدیم می دارد.

مقام دوم :

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه مقام دوم تصویربرداری اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به تصویربردار فیلم کوتاه(عکس) آقای امین ملک زاده تقدیم می دارد.

مقام برتر :

هیئت داوران در این بخش با اهداء تندیس ،لوح سپاس و هدیه مقام اولتصویربرداری اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به تصویربردار فیلم کوتاه ( کفش های گلی) و فیلم کوتاه (گل) آقای حمید درخشنده تقدیم می دارد .

فیلمنامه نویسی :

تذکرات :

الف - هیئت داوران در این بخش ضمن تقدیر از آقای مرتضی راوش به دلیل اینکه ایشان جزء هیئت داوران می باشند اثر ایشان با نام (عکس) را مورد قضاوت قرار نمی دهد.

ب – هیئت داوران در این بخش فیلمنامه های (نوستالوژی ترین حس نوستالوژی دنیا) و فیلمنامه ی (در دل شهر) را به دلیل اقتباسی بودن و عدم ذکر منبع و اجرای همان ایده بدون ایجاد فضایی متفاوت مورد قضاوت قرار نداده است.

مقام سوم :

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه مقام سوم فیلمنامه نویسی اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را مشترکا و هر کدام به طور جداگانه به :

الف ) جناب آقای امیر نصیری به خاطر فیلمنامه ی ( واور )تقدیم می دارد.

ب ) جناب آقای مهدی گلچین به خاطر فیلمنامه ی ( گل ) تقدیم می دارد.

مقام دوم :

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه ، مقام دوم فیلمنامه نویسی اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به سرکار خانم میترا شاکرمی به خاطر فیلمنامه ی (خنده چرخ و فلک) تقدیم می دارد.

مقام برتر :

هیئت داوران در این بخش با اهداء تندیس جشنواره ، لوح سپاس و هدیه ، مقام اولفیلمنامه نویسی اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به جناب آقای مهدی راوشبه خاطر فیلمنامه ی (کفش های گلی) تقدیم می دارد.

کارگردانی : ( هیئت داوران در این بخش یک تقدیر و سه مقام و یک جایزه ی ویژه دارد)

تقدیر :

هیئت داوران در این بخش با اهداء هدیه و لوح تقدیر از جناب آقای احمدرضا احمدیان کارگردان فیلم ارزشی تشنه لب تقدیر به عمل می آورد.

مقام سوم :

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه ، مقام سوم کارگردانیاولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به جنابآقای امیر نصیر ی به خاطر کارگردانی فیلم کوتاه (واور) تقدیم می دارد.

مقام دوم :

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه ، مقام دوم کارگردانیاولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به جنابآقای علی آین به خاطر کارگردانی فیلم کوتاه ( 7.22 ) تقدیم می دارد.

مقام اول :

هیئت داوران در این بخش با اهداء تندیس جشنواره، لوح سپاس و هدیه، مقام اولکارگردانی اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به جناب آقای میلاد فرهمند به خاطر کارگردانی فیلم کوتاه ( کفش های گلی ) تقدیم می دارد.

جایزه ی ویژه ی هئیت داوران :

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه ، جایزه ویژه ی کارگردانیاولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به جنابآقای مهدی گلچین به خاطر کارگردانی فیلم کوتاه ( گل ) تقدیم می دارد.

بهترین فیلم :

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح سپاس و هدیه، جایزه ی بهترین فیلم اولین جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور را به جناب آقای میلاد فرهمند به خاطر فیلم کوتاه ( کفش های گلی ) تقدیم می دارد.

هیئت داوران اولین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان (سکانس ظهور )

گرامیداشت شهدای هنرمند شهرستان سبز سلمان فارسی کازرون اردیبهشت 94

شفیعا شفیعیمرتضی راوشحامد علیزاده

به این ترتیب جشنواره اول فیلم کوتاه سکانس ظهور در شامگاه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه با معرفی برگزیدگانش به کار خویش پایان داد.

جشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکسجشنواره فیلم کوتاه سکانس ظهور برگزیدگان خود را شناخت+ عکس

ارسال نظرات
پر بیننده ها