امام جمعه بروجرد گفت: برخورداری از روحیه معنوی و جهاد موجب عظمت سپاه شده است.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۶۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام ترابی در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی که در محل حسینیه سپاه بروجرد برگزار شد افزود:  ایمان، اخلاص و برخورداری از روحیه  معنوی و جهاد از مهمترین ویژگی هایی هستند که عظمت سپاه را موجب شده اند.

وی بصیرت افزایی، بالا بردن بینش سیاسی و ایجاد آمادگی اعتقادی و معنوی در سپاه و بسیج را از ماموریت های حوزه عقیدتی سپاه عنوان کرد و افزود: سپاه و بسیج باید همواره از نظر نظامی و معنوی در اوج باشند.

امام جمعه بروجرد گفت: حوزه عقیدتی سپاه باید به گونه ای عمل کند که نیروهای سپاه با توجه به مسئولیت هایی که در ارختیار دارند از یک سو از بعد مذهبی و دینی بهره مند شود و از سوی دیگر به قدرت تحلیل دست پیدا کنند.

 ترابی در ادامه با اشاره به اینکه شهید مطهری منشا خدمات بزرگی در عرصه های مختلف بوده است بیان کرد: شهید مطهری در بیداری و آگاهی جامعه نقش بسزایی داشته است.

وی مبارزه سرسختانه با کج روی ها و انحرافات و آشنایی با اسلام و قرآن را از ویژگی های شهید مطهری عنوان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در دوران حیات خود با منطقی قوی توطئه های دشمنان را خنثی می کرد.

 امام جمعه بروجرد گفت: امروز کسانی هستند که بدنبال ایجاد انحرا در جامعه هستند؛ از این رو برای خنثی سازی توطئه های آنان نیاز به افرادی همچون شهید مطهری داریم .

 

ارسال نظرات