خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

آمادگي نيروهاي بسيج در بالاترين سطح خود قراردارد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: آمادگي نيروهاي رزمي بسيج در بالاترين سطح خود در سالهاي اخير قرار داشته تا با آمادگي كامل بتوانند مشت محكمي را به دنياي استكبار و بدخواهان نظام اسلامي وارد كنند .
کد خبر: ۸۵۱۶۹۹۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
سرگرد عليرضا حيدري فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گو با بسيج  در حاشيه اولين روز از رزمايش بزرگ الي بيت المقدس مدافعان حرم بسيجيان شهرستان البرز اظهارداشت : نيروهاي بسيج آمادگي لازم جهت  مقابله با انواع تهديد ها و تجاوزات نظامي دشمنان انقلاب اسلامي را دارند واز حيث خودكفايي نيروي انساني و تجهيزات نظامي از قواي دشمن پيشي گرفته اند.

وي تاكيد كرد: وجود استعداد بالاي نيروي انساني و قواي نظامي نيروهاي مسلح و بسيجيان نشانه اخلاص و ارادت مردم به انقلاب اسلامي و ولايت فقيه است كه با پشتيباني از رهبري امنيت ، اقتدار و استقلال نظام اسلامي در منطقه را به رخ دنياي استكبار به ويژه آمريكا واسراييل كشيده  و ترس و وحشت را به دل دشمنان ر جمهوري اسلامي مي اندازد .

حيدري در خصوص نحوه عملياتي كردن رزمايش تصريح كرد :  رزمايش الي بيت المقدس مدافعان حرم بسيجيان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با استعداد حضور 1000 نفراز بسيجيان و پيشكسوتان جهاد و دفاع مقدس از شهرهاي مختلف الوند ، محمديه، شريفيه ، بيدستان و حصار خروان در 2 روز و در منطقه عملياتي به وسعت 10 هكتار در شهر محمديه برگزار مي شود كه روز اول مرحله مقدماتي اين رزمايش است .

وي افزود: اين رزمايش در روز اول به صورت عملياتي آزمايشي وبه صورت مانور بسيجيان برگزار شده و مرحله عملياتي  با رزم شبانه رزمايش و به صورت تاكتيكي در روز جمعه 18 ارديبهشت ماه و با حضور مسئولين شهري و استاني و فرماندهان نظامي  برگزار خواهد شد .

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرزگفت: گردان هاي مختلف عملياتي تهديد كوي و برزن ، عمليات ضدكمين ، تاخت و تاز و عمليات مقابله با آشوب هاي خياباني و اغتشاشات ،  پدافند غير عامل ؛ عمليات هاي امداد و نجات و كمك رساني به مردم و  گردان هاي واكنش سريع  از جمله عمليات هايي است كه در طول مراحل مختلف رزمايش اجرايي و به نمايش گذارده خواهد شد .

سرگرد حيدري در پايان خاطرنشان كرد : تا روزي كه  نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران به ويژه بسيج و نهاد انقلابي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در كشور وجود دارد هيچ دشمني جرات نگاه تجاوزگرايانه و يا افكار زياده خواهانه را به خود راه نخواهد داد چرا كه دشمنان نظام هم به خوبي مي دانند كه پيروز اين نبرد نخواهند بود .

3002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها