خبرهای داغ:
بخشدار بخش کالپوش میامی گفت:هشتمین جشنواره گردشگری سفر به دشت شقایق در نیمه دوم اردیبهشت ماه در بخش کالپوش برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۲۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

سعید قاهری در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از میامی با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره گردشگری سفر به دشت شقایق کالپوش برای هشتمین سال متوالی اظهار کرد: این جشنواره روز جمعه ۲۵ اردیبهشت ماه سالجاری درروستای حسین آبادکالپوش شهرستان میامی برگزار خواهد شد.

بخشدار کالپوش افزود:این جشنواره هرساله با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و جذب توریسم و گردشگر در منطقه کالپوش برگزار می شود که هرساله با استقبال خوب گردشگران مواجه بوده است.

وی در ادامه به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی،ورزشی و هنری در این جشنواره اشاره کرد و تصریح کرد:اجرای موسیقس محلی،مسابقات کشتی با کمربند و... و همچنین ایجاد غرفه های مختلف صنایع دستی و عرضه محصولات محلی را از برنامه های این جشنواره دانست.

قاهری همچنین یادآور شد: مدارس منطقه کالپوش جهت اسکان گردشگران در این مدت آماده می باشد تا گردشگران مشکل نداشتن محل اسکان را نداشته باشند.

بخشدار کالپوش خاطرنشان کرد: یخش کالپوش واقع در شمال شهرستان میامی و دارای مناطقی سرسبز و خوش آب و هوا و با بارندگی کافی و اراضی مستعد برای کشاورزی و جنگلداری، در فصل بهار با دشت های مملو از گل شقایق، در شهریور ماه با گل های آفتابگردان و مناظر زیبا پذیرای گردشگران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها