خبرهای داغ:
محمدی
حجت الاسلام صفایی در گفت‌وگو با بسیج مطرح کرد:
نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به شرایط کنونی کشور، گفت: دولت و ملت با همدلی و همزبانی خدعه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه را دفع کنند.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۳۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا صفایی در حاشیه مراسم نخستین سالگرد رحلت آیت الله شریعت در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان با اشاره به شرایط کنونی کشور، گفت: دولت و ملت با همدلی و همزبانی خدعه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه را دفع کنند.

وی افزود: بحث مذاکرات هسته‌ای، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شرایط کنونی کشورهای منطقه سه موضوعی است که کشور ما را در سال 94 در یک پیچ تاریخی قرار داده است.

نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا عنوان کرد: استکبار جهانی بیش از ده سال است که در بحث هسته‌ای بر علیه کشور ما تبلیغ می کند و ما را به ساخت سلاح هسته‌ای و نا امن کردن منطقه و جهان متهم می سازد لذا مشخص شدن این موضوع، خود حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: بحث انتخابات نیز یکی از دیگر از موضوعات مهم در سال جاری است که دشمنان سعی دارند با استفاده از اتهابات موجود در فضای سیاسی کشور در زمان انتخابات، اهداف شوم خود را عملی کنند.

صفایی یادآور شد: جرج سوروس پدر انقلاب‌های رنگی در کتاب خودش در این زمینه به زبان فارسی به صراحت اعلام می کند که بهترین فرصت برای برپایی انقلاب‌های رنگی در یک جامعه، زمان انتخابات است.

وی در ادامه ابراز کرد: ایران اسلامی با توجه شرایط کنونی کشورهای منطقه به ویژه افغانستان، پاکستان، ترکیه، عراق، سوریه و یمن مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اضافه کرد: می توان گفت که تنها کشوری که سینه به سینه در مقابل استکبار ایستاده است و حاضر نیست زیر بار نظام سلطه رود ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه سه موضوع مذکور کشر ما را در یک پیچ تاریخی قرار داده است، خاطر نشان کرد: دولت و ملت، نژادها و مذاهب مختلف به ویژه دو مذهب بزرگ شیعه و سنی که قرن‌ها برادرانه در کنار هم زندگی کرده اند باید مراقب باشند تا به سلامتی از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

صفایی با اشاره به نام‌گذاری سال توسط رهبر انقلاب، گفت: در سال‌های اخیر دو موضوع فرهنگ و اقتصاد مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته بود که امسال با توجه به حساسیت‌های موجود، رهبر انقلاب شعار دولت و ملت، هدملی و همزبانی را انتخاب کردند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها