خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

سکوت سازمانهای بین المللی برابر جنایات آل سعود در یمن محکوم است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات عربستان در یمن گفت: سکوت سازمان های بین المللی برابر جنایات آل سعود در یمن محکوم است.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۴۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه آل سعود به راحتی جنایت می کند و آمریکا نیز حمایت کننده این جنایتها است، اظهار داشت: سکوت برخی کشورهای اسلامی برابر مسلمان کشی عربستان سعودی در یمن تأسف برانگیز است.

وی با بیان اینکه عربستان بداند کشتار حدود سه هزار مسلمان بی نتیجه نمی ماند و خون شهیدان دامنش را می گیرد، گفت: ریشه تمام ظلم ها در یک جاست و همه باید امروز شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر فریاد بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به برنامه ریزی برای راهپیمایی مردم پس از نمازجمعه در سراسر کشور در حمایت از مردم یمن اشاره و تاکید کرد: ملت ایران امروز یکدل و همصدا سکوت سازمان های بین المللی برابر جنایات آل سعود در یمن را محکوم می کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به تیم مذاکره کننده هسته ای در مورد زیر بار تهدید نرفتن در مذاکرات تذکر داده اند، گفت: ملت ایران عزیز است و مذاکرات آن هم باید با عزت باشد.

وی خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران افزود: مذاکره کنندگان تهدید را نپذیرند و شجاعانه جواب زورگویی های طرف مقابل را بدهند و مراقب خطوط قرمز نظام اسلامی نیز باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان یاد آور شد: رهبر معظم انقلاب نیز با شجاعت فرمودند که دشمنان غلط می کنند که بخواهند به ایران اسلامی حمله کنند.

شاهچراغی به برگزاری چندین روزه کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان و دیدار اعضای ستاد این کنگره با مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره مورد تایید رهبر انقلاب قرار گرفت.

وی با قدردانی از سپاهیان، بسیجیان، مردم، استاندار و کلیه دست اندرکاران برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان، گفت: برنامه های این کنگره در شان شهدا، خانواده های شهدا و مردم این استان و نمونه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها