امام جمعه میامی با بیان اینکه استکبار جهانی در حمایت از گروه های تروریستی و داعش ملت های مسلمان منطقه همواره ناکام مانده است، گفت: شکست های مفتضحانه ای نصیب آمریکا و اسرائیل شده است و این شکست ها پیام جدی برای آل سعود خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۵۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع میامی، آل سعود را خائن الحرمین الشریفین خطاب کرد و اظهار داشت: امروز آل سعود با حمله به کشور یمن هزاران نفر از زنان و مردان مسلمان و شهرهای مختلف یمن را به خاک خون کشیدند.

وی افزود: آل سعود علاوه بر اینکه به کشور یمن حمله می کند بدون هیچ توجیهی مانع از ارسال کمکهای دارویی و غذایی به کشور یمن می شود.

صفایی پور در ادامه ضمن محکوم کردن جنایت آل سعود در حمله به یمن وکشتار مردم مظلوم آن کشور تأکید کرد: این اقدام آل سعود پلیدترین و زشت ترین جنایت و حرکت است که امروز آل سعود در این باتلاق گیر کرده است.

وی با بیان اینکه این جنایت ها با حمایت آمریکا و اسرائیل صورت می گیرد، تصریح کرد: مردم کشورهای مسلمانان نباید در مقابل این جنایتکاران سکوت کنند.

امام جمعه میامی افزود: بسیاری از کشورها سعودی ها را زیر فشار قرار دادند تا از شدت حملات به یمن کاسته شود؛ اما حملات با شدت ادامه پیدا کرد و آل سعود برای رسیدن به اهداف خود نسبت به تشدید حملات اقدام کرده است.

وی آگاهی و هوشیاری ملت مظلوم یمن را برای مقابله با حملات آل سعود ضروری دانست و افزود: استکبار جهانی و غرب با حمایت از گروه های تروریستی و داعش سعی بر غلیه بر کشورهای مختلف اسلامی از جمله لبنان، سوریه، عراق و... داشته است که در این کشورها ناکام مانده است و شکست مفتضحانه ای نصیب آمریکا و اسرائیل شده است و این عدم موفقیت غرب پیام جدی برای آل سعود خواهد داشت.

صفایی پور در خاتمه به نقش مؤثر حضور روحانیون در جامعه اشاره کرد و افزود: روحانیون معلمان معنوی در جامعه هستند و برای تقویت روحیه معنوی و اعتقادی مردم در جامعه به تبلیغ امور دینی می پردازند و باید بستر لازم برای حضور روحانیت در شهرها و روستاها فرهم شود.

امام جمعه میامی همچنین به اهمیت برگزاری نماز جمعه و اعتکاف در سراسر کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد:امروزهنماز جمعه و اعتکاف ضرورت جهانی پیدا کرده است و در رسانه های بین المللی موجب نارضایتی وهابیون و تکفیری ها شده است و با اعتراض خود از اعتکاف به عنوان عبادتی نمایشی نام می برند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها