خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه محوریت درنظام اسلامی برای تحقق همدلی و هم زبانی ولایت مطلقه فقیه است گفت: وحدت به معنای تمام و کامل زمانی محقق می شود که حول محور ولایت فقیه باشد.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۹۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به برگزاری همایش راهکارهای تحقق شعار امسال که چندی پیش در شهرستان قصرشیرین برگزار شد افزود: همدلی و هم زبانی زمانی در جامعه اسلامی ایجاد می شود که تقوا و دینداری تقویت شود و افراد جامعه از حسد و کینه دور شوند.

وی اظهارداشت: همدلی و هم زبانی یک شعار بین اللملی و جهانی است و به ویژه برای جهان اسلام کاربردهای زیادی دارد زیرا رمز نابودی دشمنان اسلام و کفار، همدلی و هم زبانی است.

وی گفت: اگر مسلمانان با هم همدل و متحد شوند دیگر جایی برای زورگویی های آمریکا و ایادی استکبار وهمچنین کشتار مسلمانان بی دفاع باقی نمی ماند.

خطیب جمعه قصرشیرین بیان کرد: اتحاد و همدلی مسلمانان علاوه بر نابودی آل سعود باعث می شود تا این رژیم دیگر اقدام به نسل کشی و کشتار مردم مسلمان یمن و همچنین حمایت های مالی از اسراییل برای کشتار مردم بی دفاع در سراسر امت اسلامی نکند.

حجت الاسلام ملکی گفت: همدلی امت ایران اسلامی امروز زبانرد عام و خاص در دنیا است و مصداق بارز آن حضور گسترده اقشار مختلف مردم در عرصه های مختلف انقلاب است.

وی افزود: هم زبانی ملت ما در شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر ظالم و استکبار تحقق عینی یافته و امروز هم مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی به ویژه مرزنشینان غیور قصرشیرین پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم یمن باردیگر راهپیمایی می کنند.

او در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تهدیدهای اخیر سران آمریکا علیه نظام اسلام گفت: اگر ولی امر ما ندایی بدهند زمین و آسمان را برای شما تبدیل به جهنم می کنیم تا در آن آرزوی مرگ کنید.
ارسال نظرات