خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: تفکر صهیونیستی که یک جریان ریشه دار از صدر اسلام است و تفکر صهیونیستی مسیحی و اسلام آمریکایی می خواهند اسلام ناب محمدی (ص) را از بین ببرند.
کد خبر: ۸۵۱۷۱۲۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تبریک ایام ماه رجب در جمع کارکنان پایور و وظیفه و مربیان عقیدتی اظهارداشت: شهید مطهری با مجاهدت های علمی و معنوی فراوان، از خود شخصیتی ساخت که جامع فضایل انسانی و الهی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی درک دقیق و درست شهید مطهری با استفاده از اقتضائات فکری زمان خویش و مهندسی معارف ناب و زلال اسلامی متناسب با آن جهت هدایت نسل جوان گفت: مهمترین عامل موفقیت و تاثیرگذاری این شهید اندیشه و رفتار مخاطبانش بود.

وی ادامه داد: شهید مطهری با ارائه مستدل و محکم آموزه های دینی، قاطعانه در برابر تهاجم فکری و فرهنگی مخالفان و معاندان که از آبشخورهای مختلف الحاد، انحراف و التقاطی تغذیه می کردند ایستاد و نسل جوان دوران خویش را از گزند آسیب های فکری مصون ساخت.

نوفرستی با بیان اینکه سه جریان در جهان دست به دست هم دادند تا اسلام را از بین ببرند، افزود: تفکر صهیونیستی که یک جریان ریشه دار از صدر اسلام، تفکر صهیونیستی مسیحی و اسلام آمریکایی مثل داعش و طالبان می خواستند اسلام را از بین ببرند.

در این مراسم از مربیان و هادیان برتر عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، پایورانی که بیشترین حضور و نظم در برنامه های عقیدتی سیاسی سال 93 داشته اند، پایوران و همکاران وظیفه ای را که از نظر مکتبی حائز رتبه برتر شدند تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها