خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه زیرکوه طی مراسمی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۱۷۱۳۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی هفته در سپاه و بسيج و هفته گراميداشت مقام معلم؛ طی مراسم جمعی از هاديان سياسي و مربيان عقيدتي سياسي در ناحيه بسيج سپاه زيركوه تجليل شد.

اين مراسم در سالن اجتماعات حوزه علميه ثامن الائمه شهر حاجي آباد با هدف تجليل از هاديان سياسي و مربيان عقيدتي و همچنين مسئول شعب نمايندگي ولي فقيه در حوزه هاي مقاومت بسيج تابعه برگزارشد.

در این مراسم حسین ميري فرمانده ناحيه سپاه زيركوه ضمن عرض خوش آمدگويي به حاضرين در جلسه از نقش عقيدتي سياسي در امر بسيج اشاره و گفت: از ويژگي هاي شهيد مطهري(ره) مبارزات علمي با ديدگاه هاي غربي بر اساس اعتقاداتش نسبت به اسلام بود.

حجت الاسلام والمسلمين مرتضي نيا امام جمعه شهرستان زيركوه به بيان نكاتي در رابطه عقيدتي سياسي و نقش آن در مسير زندگي و همچنين از آثار شهيد مطهري از جمله اصول فلسفه و روش رئاليسم كه براي براي طبقه روشنفكر جامعه تاليف نمود سخن گفت و همچنين از مبارزات ايشان عليه غرب گرايي و غرب ستيزي پرداخت.

در پايان مراسم از هاديان سياسي و مربيان عقيدتي و همچنين مسئول شعب نمايندگي ولي فقيه در حوزه هاي مقاومت بسيج تابعه تقدير و تشكر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها