خبرهای داغ:
بمناسبت سالروز شهادت آیت ا...مطهری و هفته عقیدتی سیاسی پاسداران سپاه شیروان و جمعی از بسیجیان وهادیان سیاسی به دیدار حجت الاسلام والمسلمین کوثری امام جمعه شهرستان رفتند واین ایام را به معلم اخلاق تبریک گفتند .
کد خبر: ۸۵۱۷۱۸۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام منفردی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان با اشاره به ویژگیهای شهید مطهری گفت: شهید مطهری الگویی تربیت شده در عرصه قرآن واسلام بود .

 

وی از شهید مطهری بعنوان نرم افزار ومغز متفکر انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: همین مساله سبب شد معاندان و دشمنان نظام ایشان را به شهادت برسانند.

 

منفردی هدف اصلی تشکیل معاونت های عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح بویژه سپاه را تعمیق معنویت وارتقاء سطح بینش و بصیرت کار کنان اعلام کرد وگفت: پاسداری از انقلاب ،ولایت و اسلام با عقیده وباوری راسخ امکان پذیر است .

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان دیدار بسیجیان وپاسداران با امام جمعه، حضور گسترده در نماز عبادی سیاسی جمعه، محافل انس با قرآن، نشست های بصیرتی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی،برپایی نمایشگاه های کتاب و آثار شهید مطهری، دیدار با خانواده شهداء،برگزاری کلاسهای آزاد اندیشی ،عطر افشانی گلزار شهدا و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی بسیج را از جمله برنامه های این هفته بر شمرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها