فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر حرکت در راستای همدلی و همزبانی گفت: تحقق شعار سال وظیفه همگان است.
کد خبر: ۸۵۱۷۱۹۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

سردار جهانبخش کرمی در همایش حکمت مطهر شهرستان طارم به موضوع تحریم‌های دشمنان نیز اشاره داشت و افزود: تحریم از طرف دشمنان اسلام برای امروز نیست و نباید در برابر تهدیدات تسلیم شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه پیام شهدای هشت سال دفاع مقدس سفارش به حفظ اسلام، ولایت‌مداری، وحدت و مقابله با زورگویان است، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد بین ملت ایران تفرقه ایجاد کند تا در مقابل همدیگر قرار گرفته و به اهداف شوم خود برسد.

وی در ادامه با اشاره به شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: وظیفه همه مردم و دولت تحقق این شعار است و باید در این زمینه همکاری‌های لازم صورت گیرد.

سردار کرمی برپایی نماز، زکات و امر به معروف و نهی از منکر را از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: باید نسبت به این موضوعات و عملیاتی کردن آنها اقدامات جدی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای غربی باید زانوی ادب در مقابل ملت و مردم ایران بزنند، گفت: دیگر زمان تهدید نظامی گذشته و تاریخ مصرف آن به پایان رسیده است بنابراین کشورهای غربی باید بدانند که جمهوری اسلامی امروز به یک ابر قدرت اسلامی تبدیل شده است.

گفتنی است، همایش حکمت مطهر با حضور گسترده مردم و مسئولان ادارات شهرستان طارم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل مجتمع فرهنگی شهید بهشتی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات