معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: در سال 93 34 هزار و 615 گیلانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۳۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

سرهنگ سیدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: راهیان نور یک برنامه فرهنگی غنی و مهمترین رزمایش فرهنگی تربیتی است که در حال حاضر در برابر جنگ نرم و هجمه‌های سنگین دشمن سیاستگذاری می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: حضور جوانان و نوجوانان در فضای جبهه و آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس از بهترین راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی و تبلیغات سوء دشمنان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طی سال گذشته 18 هزار و 615 دانش آموز به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند گفت: نسبت اعزام ها در بخش دانش آموزی در سال 93 نسبت به سال 92، رشد 86 درصدی داشته است.

سرهنگ حسینی با اشاره به اعزام ها در بخش محلات و دانشجویی یادآور شد: در سال 93 بیش از 16 هزار نفر از دانشجویان، اساتید، نخبگان، کارمندان، کارگران از استان به راهیان نور اعزام شدند.

وی بیشترین مناطق مورد بازدید در سال 93 را بازدید زائرین از مناطق عملیات کربلای 5، یادمان شلمچه، والفجر8، شهدای هویزه عنوان کرد و افزود: بازدید از مناطق فکه و فتح المبین از دیگر مناطق مورد بازدید زائرین بود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان یادآور شد: زائرین گیلانی در پادگان شهید حبیب الهی، شهید صیاد و میثاق اسکان داشتند

سرهنگ حسینی با اشاره به حضور روحانیون و راویان در اردوهای راهیان نور اضافه کرد: حضور روحانی و راوی همراه کاروان در پاسخگویی به شبهات زائرین اثرگذار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که اهل فکر و اندیشه در حوزه دفاع مقدس هستند انتظار داریم به ما کمک کنند تا بتوانیم در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت که دشمنان ما نیز از آن هراس دارند به صورت جدی تر گام برداریم.

ارسال نظرات