خبرهای داغ:
تجلیل از فرهنگیان بسیجی بخش سرحد شیروان
کد خبر: ۸۵۱۷۲۶۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت فیلسوف فرزانه ایت ا.. مرتضی مطهری و هفته معلم فرمانده حوزه شهید باهنر به دیدار فرهنگیان بسیجی بخش سرحد رفت و با اهدای یک شاخه گل و هدایایی به رسم یاد بود اینروز را تبریک گفت.

رسول زاده گفت: شهید مطهری استادی نمونه بود که در شرایط حساسی از پیروزی انقلاب اسلامی با نشر عقاید اسلامی خدمت بزرگی به انقلاب کرد.

****

اولین جلسه شورای امر به معروف حوزه شهید باهنر شیروان برگزار شد

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه شهید باهنر با حضور فرماندهان پایگاه های خواهران در محل حوزه برگزار شد.

فرمانده حوزه در این جلسه که همزمان بود با وفات حضرت زینب (س) بانوی صبر، ایثار و مقاومت در خصوص ترویج فرهنگ عفاف وحجاب و مبارزه با بدحجابی و الگو قراردادن حضرت زینب(س) درزندگی سخن گفت.

****

دیدار بسیجیان حوزه حضرت زینب شیروان با خانواده شهید صانعی

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی جمعی از بسیجیان و فرماندهان حوزه مقاومت حضرت زینب(س) به دیدار خانواده معزز شهید صانعی رفتند.

 

فرمانده حوزه بابیان اینکه شهدا برگردن ماحق بسیاری دارند گفت: هفته عقیدتی بهانه ای برای تعمیق معنویت و تقویت اعتقادات و بینش بصیرتی بسیجیان است.

****

 

آغاز اردوی جهادی7روزه در روستای علی محمد حوزه شهید بهشتی شیروان

با فراسیدن هفته عقیدتی سیاسی بسیجیان حوزه مقاومت شهید بهشتی در قالب اردوهای جهادی 7 روزه آستین همت جهت ساخت مسجد روستای علی محمد بخش قوش خانه را بالا زدند.

فرمانده حوزه گفت : بناداریم در اقدامی جهادی و با هدف تقویت مراسمات مذهبی و تعمیق معنویت در بسیجیان و مردم روستای علی محمد آغازگر ساخت مسجد باشیم .

****

دیدار جمعی از بسیجیان با مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان

به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از بسیجیان و مسئولین حوزه های خواهران به دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه رفتند و این هفته را تبریک گفتند.

حجت الاسلام منفردی با اشاره به علل نامگذاری ایام شهادت شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی گفت: شهید مطهری مغز متفکری در جهان اسلام بود که کتب ایشان در برنامه های سپاه و بسیج کاربرد بسیاری دارد.

وی در ادامه افزود: شما بسیجیان میتوانید برای تعمیق بخشیدن به معنویت و ارتقاء سطح بینش و معرفت خود در قرائت قرآن و زیارت عاشورا و کمک به نیازمندان و . . . مداومت داشته باشید.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها