خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه در جمع بسیجیان حوزه مقاومت شهید بهشتی بخش قوشخانه با اشاره به مسائل روز منطقه و جهان گفت: کسانی که فکر می کنند دشمنی آمریکا با ملت و نظام ما به خاطر مسائل هسته ای است سخت در اشتباه هستند.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۷۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ وی ادامه داد : در سال 82 به انرژی هسته ای دست پیدا کردیم،اگر به خاطر مسائل هسته ای بود جنگ تحمیلی،کودتای نوژه،فتنه های مختلف علیه نظام،بلوکه کردن 20 میلیارد دلار از پول این ملت، حمایت از منافقین،شروع تحریم های ظالمانه و مختلف پس از انقلاب اسلامی برای چیست؟

منفردی افزود: قرآن کریم در سوره بقره به زیبایی پاسخ این سوال را می دهد،خداوند متعال میفرماید" لایزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم"، آری مشکل این است که ملت و نظام ما پرچم اسلام واقعی را برافراشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان گفت: حال و روز کشورهایی که با آمریکا رابطه برقرار کرده اند را ببینید،کداک کشور از کنار آمدن با شیطان بزرگ رشد کرده است؟اما متاسفانه عده ای فکر میکنند رابطه با آمریکا حلال مشکلات است که سخت در اشتباه هستند.

حجت الاسلام منفردی ادامه داد: تابلوی هسته ای فقط بهانه ای برای تشدید تحریم هاست و تحریم های ظالمانه حربه ای برای مقابله را جمهوری اسلامی ایران است،و بارها مقامات رسمی آمریکایی به صراحت از آن یاد کرده اند و دقیقا به همین علت است که حضرت آقا در بیانات حود فرمود: آمریکایی ها نمی خواهند چالش هسته ای تمام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها