خبرهای داغ:
دومین یادواره 8 شهید گرانقدر روستای قلجق به همت بسیجیان و مردم ولایت مدار و با حضور خانواده های معزز شهدا،مسئولین،روحانیون،همرزمان شهدا و جانبازان در مسجد امام حسن مجتبی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۷۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام منفردی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان با اشاره به سیره زندگی شهدا گفت: شهدا از جان خود برای آسایش و رفاه ،امنیت،عزت و سربلندی و تداوم خط رهبری و ولایت گذشتند و امروز وظیفه تک تک ما حفظ دستاوردهایی است که در قبال خون پاک این عزیزان بدست آورده ایم.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضرت آقا صراحتا به مسئولان سیاست خارجه فرمودند که از عظمت و هویت ملت ایران در مقابل دشمن دفاع کنند.

منفردی با تاکید و تبیین سخنان مقام معظم رهبری افزود: به فرموده ایشان دوران بزن و دررو تمام شده است و ملت ایران کسی را که بخواهد به او تعرض کند رها نخواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان گفت: ملت سربلند ایران اسلامی 8 سال با همه توان در مقابل 38 کشور جهان ایستادگی کرد و به پیروزی رسید ،ما نه تنها از جنگ با آمریکا نمی ترسیم بلکه آماده ایم تا بلوف های آمریکایی ها را در میدان عمل به رخ یکدیگر بکشیم و این را مدیون رشادت و دلیری همین شهدای گرانقدر هستیم.

قرائت دلنوشته از زبان فرزند شهید،تقدیر از خانواده های معزز شهدا و مداحی از دیگر برنامه های این یادواره بود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۹:۵۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
من بعنوان دهیار روستا به همراه اعضا شورا مجری و‌هماهنگ کننده این مراسم بودیم.تشکر لازم نیست وظیفه است اما بد نیست درست مطالب عنوان بشن
پر بیننده ها