فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل اظهار کرد:امسال بیش از 20 طرح اقتصاد مقاومتی در اصلاندوز اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۷۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،سرگرد "محرم بنیادی" فرمانده بسیج عشایری استان ،ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی گفت:بسیج همان گونه‌‌ که در عرصه‌های مختلف موفق بوده و موفقیت خود را به همه نشان داده در عرصه سازندگی نیز فعال بوده و خدمات ارزنده‌ای ‌بر جای گذاشته است.

وی افزود:اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در این بخش توانسته مزایا و فوایدخوبی برای متقاضیان ازجمله ایجاد اشتغالزایی، درآمدزایی و تامین معیشت خانواده ها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر ایفا کند.

فرمانده بسیج عشایری استان در ادامه با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی و اجرای عرصه های اقتصاد مقاومتی با گروههای جهادی در مناطق محروم عشایری گفت:در تابستان سال گذشته با شرکت 150 نفر از دانش آموزان بسیجی منطقه کار مرمت و بهسازی در قالب اردوی دانش آموزی در دو مدرسه اجرا شد.

بنیادی از کمک بیش از چهار میلیون و 500 هزار ریالی به جبهه مقاومت اسلامی (غزه و سوریه) خبر داد و افزود:علاوه بر کمک های دولت مبلغ چهار میلیارد و 500 میلیون ریال برای آبرسانی به روستای محروم امیرخانلو در قالب طرح محرومیت زدایی به طول سه کیومتر هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 210 نفر از مجریان طرحهای اقتصاد مقاومتی در رشته های فنی و حرفه ای از جمله زنبورداری،دامداری،مرغ بومی،قارچ خوراکی،ورمی کمپوست،قالی بافی آموزش دیده اند گفت:در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در قالب اقتصاد مقاومتی تاکنون مبلغ هشت میلیارد ریال انواع وامهای قرض الحسنه و عقود اسلامی پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری در ادامه از کمک 14 میلیون ریالی جهت برپایی جشن نیکوکاری خبر داد و گفت:ویزیت و درمان رایگان بسیجیان عشایر و برپایی نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی در قالب محصولات اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه هایی بود که اجرا شده است.

بنیادی در پایان با بیان اینکه امسال بیش از 20 مورد طرحهای اقتصاد مقاومتی انجام خواهد شد افزود:27 اردیبهشت امسال محصولات اقتصاد مقاومتی منطقه اصلاندوز در تهران در معرض نمایش و فروش قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات