نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان عنوان کرد

تجلیل از ۵۰ نفر از مربیان، اساتید و فعالین عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان گفت:به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از 50 نفر از مربیان ، اساتید وفعالین در این عرصه تجلیل می شود.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۸۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین عمران هاشمی در مراسم حکمت مطهر و تجلیل از مربیان، اساتید و فعالین عرصه عقیدتی سیاسی که در محل تالار پیوند شهرستان قوچان برگزار شد بیان داشت:اعتقادات و باورها در هر نظام ، سازمان و اداره ای حکم نرم افزار سیستم عامل مجموعه و حکم روح در بدن را دارد.

وی گفت:مجموعه سپاه و بسیج یک نهاد انقلابی و جایگاه بالاتری در نظام را دارد و عقیدتی سیاسی نه به عنوان یک جز از سپاه بلکه حقیقت این مجموعه است.

هاشمی با بیان برگزاری برنامه های مختلف در طول سال در امر تزکیه یکی از این برنامه ها را شجره طیبه صالحین عنوان کرد که در جهت تربیت انسان های صالح و تغییر سبک زندگی به ایرانی اسلامی موثر است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری بیان کرد: آثار شهید مطهری فرهنگ و بیانی بالاست که آموزنده بوده و پس از انقلاب جزء شاکله و مبانی فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته است زیرا برای پیشرفت و حرکت، اساسی ترین نیاز اسلامیت است که در آثار شهید مطهری دیده می شود.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در سایه ولایت و رهبری شجاعانه و آگاهانه امام خامنه ای و مجاهدت سربازان ولایت آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی از سوی دشمن است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها