آل سعود با مرتکب شدن جنایت علیه مسلمین صلاحیت مدیریت حرمین شرفین را نداشته و اداره آن باید توسط کمیته ای متشکل از کشورهای جهان اسلام انجام شود.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۸۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین،حجت الاسلام و المسلمین علی رحیمی امام جمعه نمین، در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: آل سعود با استفاده منابع عظیم نفتی و سوء استفاده از جایگاه خادمی حرمین شرفین نسبت به جنایات و خونریزی اقدام می کند.

 وی گفت: آل سعود خائن به حرمین شرفین بوده و آرمان های اسلامی را خدشه دار کرده است.

 امام جمعه نمین افزود: باید کمیته ای متشکل از جهان اسلام مدیریت و اداره حرمین شرفین را عهده دار شود.

 وی بیان کرد: عربستان توسط شاهزاده های مستعمره آمریکا اداره می شود که در آینده نه چندان دور سلطنت آنها برچیده خواهد شد.

 حجت الاسلام و المسلمین رحیمی در ادامه سخنان خود به استراتژی جدید آمریکا در منطقه پرداخت و افزود: جنگ 33 روزه در منطقه استراتژی آمریکا در خاورمیانه را به کلی دگرگون کرد.

 وی گفت: توسعه و پیشرفت غرب و اروپا وابسته به منابع عظیم خدادادی موجود در خاورمیانه بوده و آنها در صدد استعمار این کشورها هستند.

 خطیب جمعه نمین افزود: غرب در استراتژی جدید خود در صدد تجزیه کشوهای منطقه بوده تا نسبت به استعمار آنها اقدام کند.

 وی با بیان اینکه آمریکا به صورت غیر مستقیم در تلاش است تا کشورهای منطقه را تجزیه کند، افزود: غرب با استفاده از ترکیه و عربستان می خواهد سوریه را به سه قسمت، یمن را توسط عربستان به دو قسمت و عراق را توسط وزرا و کنگره به سه قسمت تقسیم کند.

 امام جمعه نمین در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نحوه انتصاب مدیران و مسئولان در سطح کشور گفت: متاسفانه انتخاب و انتصاب مسئولان در جمهوری اسلامی ایران بر اساس شایسته سالاری نبوده و این امر به یک دغدغه حساس تبدیل شده است.

  وی گفت: اکثر مسئولانی که به روی کار می آیند شایسته جایگاه مربوطه نیستند.

 حجت الاسلام و المسلمین رحیمی در خصوص تقوا در مسئولیت گفت: مدیران و روسا باید نسبت به نیروهای زیر مجموعه خود برخورد متواضعانه ای داشته باشند.

 وی بیان اینکه این نظام بر پایه خون شهدا پا برجاست، افزود: مسئولان باید بدون هیچ چشم داشتی نسبت به مرتفع کردن مشکلات مردم اقدام کرده و تفاوتی در بین آحاد مردم قائل نباشند.

 

 

ارسال نظرات