خطیب جمعه کمیجان

امام راحل 36 سال پیش هیبت آمریکایی ها را شکست

امام راحل 36 سال پیش هیبت آمریکایی ها را شکست و فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و نظامیان و سپاهیان ما هم گفتند که جواب ورود به مراکز نظامی را با سرب داغ خواهیم داد.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۹۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

حجت الاسلام علی مقدسی پور خطیب جمعه کمیجان در خطبه های این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمین گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر اهمیت برنامه ریزی در آموزش و پرورش و لزوم توجه به معیشت معلمان تاکید کردند.

 

مقدسی پور اظهار کرد: مقام معظم رهبری به تهدیدات مقامات آمریکایی ها اشاره کردند و گفتند که مذاکره زیر شبح تهدید معنایی ندارد و ملت ایران هم این را برنمی تابد.

 

وی ادامه داد: با توجه به قوانین بین المللی این اقدامات قانونی نبوده و تهدید در این شرایط برای گرفتن امتیاز بیشتر است در حالی که مردم ایران هیچ گونه امتیازی به آنها نخواهند داد.

 

امام جمعه کمیجان بیان کرد: امام راحل 36 سال پیش هیبت آمریکایی ها را شکست و فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و نظامیان و سپاهیان ما هم گفتند که جواب ورود به مراکز نظامی را با سرب داغ خواهیم داد.

 

مقدسی پور در ادامه با اشاره به اعتکاف هفتصد هزار نفر در کشور و بخصوص حضور پرشور جوانان در این مراسم معنوی گفت: اعتکاف خلوت با پروردگار برای افزایش معنویت است اما یکی از شبکه های ماهواره ای وابسته به وهابیت این عمل را مورد هجمه قرار داد و کارشناس این شبکه عبادتهایی نظیر اعتکاف و نماز جمعه را صحیح ندانست.

 

وی افزود: این حرف ها عصبانیت آنها را میرساند و این اقدام برای این است که بگویند شیعیان عباداتی ندارند و با حضور معتکفین در مساجد این حربه از دست آنها گرفته شده است لذاعصبانی هستند.

 

امام جمعه کمیجان اظهار کرد: بیش از 40 روز از تجاوز آل سعود به کشور یمن می گذرد و این در حالی است که این رژیم با وجود داشتن پیشرفته ترین سلاح ها نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود در حمله به یمن دست پیدا کند.

 

مقدسی پور افزود: در این شرایط، آل سعود با بمباران شهرهای مختلف در پی تسخیر یک استان و حتی یک شهر است تا با این اقدام روحیه مردم یمن را از بین ببرد اما باید این را بدانند که به این کار هم موفق نخواهند بود.

 

وی ادامه داد: فشارها از داخل و خارج بر علیه آل سعود بیشتر شده و آمریکایی ها هم که آبروی خود را بر روی این کار گذاشتند امروزه آبرویشان بر باد رفته است.

 

امام جمعه کمیجان گفت: علیرغم وضعیت وخیم انسانی در یمن و تخریب 8 هزار منزل مسکونی و هدف قرار گرفتن زیرساخت ها و ده هزار شهید و زخمی، اما رسانه های غربی که دم از آزادی می زنند متاسفانه سانسورند و این مظلومیت را مخابره نمی کنند.

 

مقدسی پور در پایان با اشاره به طرح مشکلات بهداشتی درمانی شهرستان در جلسه معارفه رییس شبکه بهداشت و درمان کمیجان خاطر نشان کرد: برای حضور متخصصین در شهرستان پیگیری کردیم و رییس دانشگاه علوم پزشکی قول مساعد دادند اما برای تهیه مسکن پزشکان با کمبود بودجه مواجهیم که انتظار داریم خیرین شهرستان در این امر اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار