امام جمعه مشگین شهر:

آمریکا بی آبرو ترین کشور دنیاست

امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحولات منطقه گفت: آمریکا بی آبرو ترین کشور دنیاست که با حمایت از جنایات و جنایتکاران در صدد ایجاد دهکده جهانی است.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۰۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر،حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحولات و حوادث خورمیانه در منطقه گفت: نظام سلطه به سرگردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی در راستای اجرای دهکده جهانی در منطقه هستند و آنان در تلاش هستند تا تمام کشورهای منطقه را تجزیه کنند تا به اهداف شوم خود دست یابند و امروزه خط تجزیه و ترسیم کشورهای اسلامی جزء راهبردها و برنامه های از پیش تعیین شده آمریکا و رژیم صهیونیستی است که در منطقه جولان می دهند.

 

وی افزود: در طول پنج سال گذشته دنیا با موج بیداری اسلامی روبرو شده که با خروش ملت های مظلوم و ستم دیده دنیا در صدد هستند تا این ظلم را از میان بردارند و این مسئله با حساسیت زمانی در حال پیشروی است.

 

وی تصریح کرد: کشورهای غربی از جمله آمریکا، انگلیس، اسرائیل و فرانسه و کشورهای زیر دست آنها در تلاش برای تجزیه کشورهای منطقه با ایجاد تنش و رقابت ناسالم و ایجاد درگیری های قومی و قبیله ای هستند.

 

حجت الاسلام باوقار با بیان اینکه غربی ها در تلاش هستند تا کشورهای اسلامی را تکه تکه کرده و به جزایر بی فایده تبدیل کنند افزود: اخیراً کنگره خواستار تقسیم کشور عراق به سه کشور شده است تا دنباله روی آمریکای جنایتکار باشد و این رسوایی بزرگی در منطقه است لذا نباید به دشمن اجازه تقسیم کشورهای اسلامی داده شود تا به اهداف شوم خود دست یابد.

 

امام جمعه مشگین شهر در ادامه سخنان خود با اشاره به تحولات یمن در منطقه گفت: در یمن نیز آمریکا با حمایت از رژیم آل سعود اقدام به نسل کشی کرده است و امروز مشاهده می شود که یمن با قحطی مواد غذایی و درمانی و انرژی روبرو شده است.

 

وی ادامه داد: دشمن با بمباران و قتل و عام مردم یمن به دنبال کشتار جمعی است و متاسفانه رسانه های غربی نیز جانب دارانه این جنایات را بایکوت خبری می کنند و مجامع حقوق بشری نیز تاکنون هیچ اقدامی برای مقابله با این جنایات انجام نداده است لذا آمریکا بی آبرو ترین کشور دنیاست.

 

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی گفت: خدمات بسیج در امر محرومیت زدایی کاملاً ستودنی است و خدمات این نهاد مقدس در عرصه های مختلف قابل قدردانی است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار