نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

دولت باید طبق قولش و خواست مردم گزینه بومی را برای استانداری مرکزی معرفی می‌کرد

انتظار داشتم دولت طبق آنچه گفته بود و نظر مردم استان هم بود مصالح استان و بومی بودن را مورد توجه قرار می داد.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۰۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه های این هفته نماز سیاسی-عبادی جمعه اراک بااشاره به انتصاب استاندار مرکزی اظهار داشت: انتظار داشتم دولت طبق آنچه گفته بود و نظر مردم استان هم بود مصالح استان و بومی بودن را در گزینه های قبلی مورد توجه قرار می داد.

وی افزود: امیدواریم به زودی دولت در سفری آبرومند به استان مرکزی بیاید تا با اجرایی کردن طرح‌های مهم و تاثیرگذار همچون جاده اراک به بروجرد و شازند که می‌تواند یک محور بین المللی باشد، توجه به کارخانجات و شهرک‌های صنعتی، توجه به مسائل فرهنگی گام‌های مهمی برداشته شود.

آبت الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: من آماده همکاری با مسئولین هستم امیدواریم با گام‌های بلند و استفاده از افراد سالم و پاکیزه و پرهیز از به کارگیری افراد حاشیه‌دار بتوانیم استان را در مسیر واقعی خود قرار دهیم.

امام جمعه اراک به تهدیدات امریکایی ها گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره با تهدید، تحقیر و ارعاب راه به جایی نمی‌برد و آمریکایی‌ها گمان کرده اند زمان، دوره قاجاریه است درحالی که ما 8سال در جنگ، 10سال تحریم خاص و 35سال تحریم عام را با اقتدار گذرانده و با همه توان ایستاده ایم.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: امروز اگر مذاکرات به نتیجه نرسد تحریم‌های دشمنان را پشت سر گذاشته و با تکیه بر اقتصادی داخلی به مسیر پیشرفت خود ادامه می دهیم.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها تصور نکنند مانند قبل دوره بزن در رو است که بتوانند بزنند و فرار کنند درحالی‌که ایران عاجز برای دفاع نیست یبکه در برابر زورگویان سکوت نمی‌کنند بلکه در برابر کوچکترین حرکت مواضع مختلف آمریکا و اسرائیل را هدف می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز دارای سپاهی مقتدر، سپاه قدسی بااقتدار و نیروهای مومن و متعهدی تحت زعامت رهبری فرزانه انقلاب هستیم.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: امروز سپاه بدر در عراق که تربیت شده مکتب امام(ره) است، به قدرتی بزرگ و مقتدر تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده با قدرت و با رعایت خطوط قرمز به مذاکرات خود ادامه دهد و از تهدیدات هراس نداشته باشد و بداند که پشتوانه‌اش ملت ایران و عنایت پروردگار است.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: رمز حیات ایران در اقتصاد درون‌زا است ایران می‌تواند بدون اینکه به بیگانگان نیاز داشته باشد و با تکیه بر تولید داخل امور خود را پیش ببرد و در بازارهای جهانی حضور قدرتمند داشته باشد که لازمه این کار تلاش است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بااشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: امروز شاهدیم آل سعود با حمایت آمریکا وحشیانه‌ترین جنایت‌ها در برابر مردم بیگناه و دفاع مظلوم انجام داده اما آل سعود باید بدانند اگر قصد دارد از راه زمین به یمن حمله کند یمنی‌ها آنان را در هم می کوبد.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: جای بسی تاسف است شاهدیم مردم یمن کودکان بیگناه و زنان مظلوم این کشور تحت وحشیانه‌ترین جنایت‌ها روزگار می‌گذرانند سازمان‌های مدعی حقوق بشر خود را به خواب زده و این جنایت‌ها را نمی‌بینند.

وی تصریح کرد: امروز هواپیماهای حامل کمک‌های انسان‌دوستانه نمی‌توانند کمک‌های خودرا به یمن برسانند رئیس جمهور خبیث فرانسه از این جنایت‌ها حمایت می‌کند اسرائیل بیش از 50 میلیارد دلار برای این جنایت هزینه کرده و می‌بینیم که پول نفت مسلمانان را خرج بمب‌گذاری و بمب‌ریزی بر سر مردم یمن می‌کند.

ارسال نظرات