خبرهای داغ:
امام جمعه شهر اقبالیه در مراسم رزمایش مدافعان حرم سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: اجتماع پر شکوه بسیجیان در رزمایش ها تداعی گر یاد رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۰۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در جمع بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در رزمایش مدافعان حرم اظهار داشت: این رزمایش در واقع یک نوع آمادگی است برای دفاع از میهن اسلامی ایران و این هوشیاری از ناحیه فرمانده کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) است که فرمودند رزمندگان عزیز باید همیشه آمادگی دفاعی خودشان را حفظ کنند.

وی خاطر نشان کرد: این اجتماع پر شکوه بسیجیان و حضورشان، خاطره هشت سال دفاع مقدس را در ذهن انسان تداعی می کند و یادآور معنویت، شکوه، اخلاص، ایثار رزمندگان است که این بسیجیان عزیز هم نشان می دهند که ادامه دهنده راه شهدا هستند.

فاطمیان ضمن اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس به منسه ظهور رساندن و برای ایران اسلامی عزت، اختیار، عزمت و شکوه و استقلال را به ارمغان آورد.

نماینده ولی فقیه شهر اقبالیه یادآور شد:  ملت ایران همه پیشرفت ها را مدیون درایت و تدبیر رهبری حکیمانه اسلام هستیم چرا که وقتی امنیت در یک جا حاکم شد آسایش و آبادانی و همچنین پیشرفت را به دنبال خواهد داشت.

وی به تحریم‌های جهانی علیه کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: علی رغم این تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه استکبار جهانی که بر کشور ما تحمیل شده است دستاوردهای بزرگ در مسئله دفاعی کشور داشته ایم که دشمن جرات حمله به ما را ندارد و این را مدیون مقام معظم رهبری می‌باشیم.

 امام جمعه شهر اقبالیه اذعان داشت: دشمنان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس که در آن شرایط ما تجهیزات بسیار کمی در برابر آنان داشتیم نتوانستند کاری انجام دهند و با عنایات خداوند تبارک تعالی استکبار جهانی را به زانو در آوردیم.

فاطمیان در پایان تصریح کرد: امروز کشور ما از مسائل دفاعی بالایی که برخوردار است که از طریق اخلاص و شجاعتی که جوانان عزیز ایران اسلامی ازش برخوردار هستند به وجود آمده است.

 

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها