خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع)بوئین زهرا:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا گفت: تاریخ درخشان ملت ایران هشت سال دفاع مقدس است و باید ملت ایران از این دوران تاریخی استفاده نماید.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۵۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا ، در دومین روز از تمرینات تاکتیکی گردانهای الی بیت المقدس، یوسف ابوی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در جمع بسیجیان شهرستان بوئین زهرا هشت سال دوران ایستادگی و مقاومت را بهترین تجربه برای ملت ایران دانست و گفت : هر ملتی تاریخ درخشانی دارد و تاریخ درخشان و غرور آفرین ایران اسلامی نیز هشت سال دوران جنگ تحمیلی است و آحاد جامعه باید به آن دوران به عنوان دوران طلایی و تجربه نگاه کنند و از آن تجربه گرانسنگ به نحوه احسن استفاده کنند . 

وی در ادامه مأموریت اصلی بسیج را مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن دانست و تاکید کرد: بسیج باید مثل دوران گذشته پُر افتخار خود هم به مأموریت جنگ سخت خود ادامه دهد و در حال حاضر نیز به عنوان بسیجیان پای در رکاب خط مقدم جبهه جنگ نرم باید نقش اصلی خود را ایفاء کنند .

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا، با بیان اینکه امروز ملت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آماده تر از هر زمان دیگری هستند افزود: امروز ایران اسلامی به برکت وجود شما بسیجیان دلاور در برابر دنیای کفر ایستاده است و حرفهای زیادی برای گفتن دارد.                                                            
ابوی بسیجیان را سرمایه های واقعی و اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیج همواره ثابت کرده است که در  صحنه های حساس حاضر است و تمامی تهدیدات در انقلاب اسلامی به برکت وجود بسیج خنثی شده است.

 

                                                                                      
2001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها