امام جمعه سامان:

تبعیت مسئولین از ولایت، نشانه همدلی و همزبانی با ملت

امام جمعه سامان در دیدار با فرمانده و مسئولین سپاه ناحیه سامان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، یکی از صفات متقین را یکی بودن زبان و دل دانست و خواستار تبعیت مسئولین از ولایت در عمل شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۶۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه سامان، ولایت پذیری استاد مطهری، را از بارزترین شاخصه های اصلی ایشان یاد کرد و گفت: امروزه خداوند متعال با عنایت نعمت ولایت، حجت را بر تمام ما تمام کرده که و از آنجایی که ولایت مطلق از آن خداست، تبعیت از حاکم خیر خواه و وفا به بیعت با حاکم اسلامی از ضروریات است که همگان می بایست مطیع امر رهبری فقیه باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن ملک پور شهرکی، با اشاره به اینکه موضوع ولایت فقیه در زمانهای گذشته نیز بوده اظهار داشت: یکی از تبعات منفی تبعیت نکردن از ولی امر مسلمین، نتیجه ای جز ذلت و تسلط مستکبرین بر آحاد ملت مسلمان ندارد .

امام جمعه سامان در ادامه گفت: اطاعت نکردن از حاکم فقیه اسلامی باعث می شود حاکمیت اسلام از بین برود و جامعه ی اسلامی را به نابودی و انحطاط بکشاند .

وی، در ادامه در مورد مسائل مربوط به مذاکرات گفت: تمام مسئولین می بایست همانگونه که در ظاهر از منویات رهبر معظم انقلاب اظهار پیروی می کنند، در عمل نیز بایستی این مهم را اجرایی کنند و با الگو گرفتن از استاد شهید مطهری در علم و عمل همراه ملت یکدل و همزبان باشند؛ چرا که یکی از صفات متقین این است که زبان و دل مومنان حقیقی با هم یکی است که این یکی دیگر از ویژگی های بارز این استاد شهید و بزرگوار بود .

حجت الاسلام ملک پور، نظر به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند ما نسبت به آمریکا اعتماد نداریم، افزود: امروز مسایل کلان سیاسی کشور بخصوص در مسائل مذاکرات اخیر، این وظیفه ی خطیر را بر دوش مسئولین دلسوز و زحمتکش بخصوص هیئت مذاکره کننده که همواره مورد اعتماد رهبری و ملت بوده اند سنگین تر می کند و مسئولین بایستی جزئیات مذاکرات را با مشورت گرفتن از نخبگان و اندیشمندان بصورت شفاف در اختیار ملت شریف و بزرگوار ملت ایران اسلامی قرار دهند و همواره بطور جدی و بدون عبور از خط قرمزهای ارزشهای انقلاب اسلامی، مسائل مطرح شده را پیگیری و شفاف سازی کنند.

گفتنی است: حجت الاسلام عباس رضی ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سامان در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت فعالیت های انجام گرفته توسط سپاه و بسیج در راستای تحقق آرمانهای فرهنگی و عقیدتی در شهرستان سامان ، ارائه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار