خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع)قزوین رزمایش1000 نفری مدافعان حرم طی دو روز گذشته با حضور پر شور بسیجیان این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۸۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع)قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، اظهار داشت: رزمایش مدافعان حرم با حضور سه گردان های الی بیت المقدس سپاه ناحیه امام سجاد (ع)قزوین از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) شهر اقبالیه، حوزه ابوذر شهر محمود آباد نمونه و حوزه امام خامنه ای(مدظله العالی)شینقر برگزار شد.

والدی یاد آور شد: عملیات هلی برن، امداد و نجات، خود امدادی و دیگر امدادی، پدافند غیر عامل، کنترل اغتشاشات و مقابله با نا آرامی‌ها، اجرای برنامه‌های عقیدتی و بصیرتی، رزم شبانه، دفاع از کوی و برزن، ایست بازرسی و تمرین سناریوی از قبل مشخص در این رزمایش به  اجرا در آمد.     

وی اذعان کرد: حضور پرشور و نشاط بسیجیان در این رزمایش ها و در همه عرصه های انقلاب اسلامی در دل دشمنان رعب و وحشت شدیدی ایجاد می کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع)قزوین گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی از این روحیه ولایت مداری و نترس بودن بسیجیان واهمه دارد و نمی‌توانند قبول کنند که امروز فرهنگ بسیجی و انقلابی به کشورهای منطقه صادرشده است.

والدی: کشورهای استکباری و رژیم صهیونیستی به‌خوبی از قدرت بسیجیان و نظام جمهوری اسلامی آگاه هستند و به حمدالله قدرت کوچک‌ترین نظر بدی به کشورمان را ندارند که این عزتمندی جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد که به برکت خون شهدای والامقام به‌دست‌آمده است.

وی با اشاره به فعالیت گروهک های تروریستی بیان داشت: کشورهای استکباری بعد از موج بیداری اسلامی با تشکیل و تجهیز گروهک‌های تروریستی تکفیری به دنبال خشن جلوه دادن دین مبین اسلامی و جلوگیری از نفوذ و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه هستند و می ترسند که بسیج از دل کشورهای منطقه بیرون آید.

                                                

 

 

4001/ت30/ب                                                                                                                                                                                                                      

ارسال نظرات
پر بیننده ها