برادر شهید مهدی نظرفخاری گفت: عشق به امام حسین(ع) و پرهیز از مسائل دنیوی مهمترین ویژگی برادر شهیدم بود.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۱۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
محمد نظرفخاری افزود: برادر شهیدم قیام امام حسین(ع) را یک الگوی کامل آزادگی می دانست و معتقد بود انقلاب اسلامی بر اساس اهداف حضرت سیدالشهدا(ع) شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: همه کارهای آن عزیز سفر کرده رنگ و بوی خدایی داشت و همواره تمام کارهای خود را با نیت جلب رضایت خداوند انجام می داد.

وی ادامه داد: برادر شهیدم مانند دیگر شهدای گرانسنگ جنگ تحمیلی اهداف و آرمان های امام راحل را به نفع آحاد مردم جامعه ایران اسلامی می دانست و تا آخرین قطره خون خود از اهداف عالیه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حمایت کرد.

این برادر شهید بیان کرد: مهدی پس از پایان دوران تحصیل و اخذ مدرک فوق دیپلم در سال 1358 به استخدام آموزش و پرورش درآمد و در همان سال نیز جذب کمیته انقلاب اسلامی شد و به ساماندهی پایگاه های بسیج و مبارزه با نیروهای ضد انقلاب در نقاط مختلف کشور پرداخت.

وی اظهار کرد: برادر شهیدم بعد از دو سال به ریاست اداره آموزش و پرورش نوبران رسید اما عشق به آرمان های امام راحل و دفاع از کیان ایران اسلامی باعث شد تا به استخدام سپاه پاسدارن درآید و همان سال نیز به جبهه های نبرد حق علیه باطل در غرب کشور اعزام شد.

وی گفت: با وجود اینکه برادرم به استخدام سپاه پاسداران درآمده بود اما هر وقت که به مرخصی می آمد به روستاهای دورافتاده شهرستان ساوه می رفت و دانش آموزان را در مسائل درسی یاری می داد.

این برادر شهید بیان کرد: مهدی در اولین اعزام، به عنوان فرمانده گردان به جبهه غرب کشور اعزام شد و مدت سه سال در واحد اطلاعات عملیات لشگر 17 علی ابن ابیطالب فعالیت داشت تا به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

محمد نظرفخاری وصیت نامه برادر شهید خود را در اختیار ایرنا قرار داد که در فرازی از آن آمده است: پدر و مادر عزیزم ، امیدوارم که این فرزند نا قابل خود را حلال کرده و برایم همیشه نزد خدای مهربان دعا کنید و از رفتن من هیچگونه ناراحتی به خود راه ندهید، بلکه افتخار هم بکنید که این امانت الهی را خوب به مقصد رسانده اید.

مادرجان، تو باید مانند حضرت زینب باشی که در برابر آن همه مصائب کربلا، با اراده بر هدفش همچنان استوار باقی ماند.

شهید مهدی نظر فخاری آبان ماه سال 1338 در شهرستان ساوه به دنیا آمد و دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
ارسال نظرات