امروزه همه ما باید ادامه دهنده راه و رسم شهدا باشیم

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس با بیان اینکه کنگره عظیم پیشمرگان مسلمان کُرد با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدا و ادامه سیره و رسم شهدا برگزار می شود،گفت: امنیت،آسایش و عزت ما مرهون خون شهداست.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۲۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح در مراسم کاروان میثاق با شهدا که ظهر پنج شنبه 17 اردیبهشت ماه در کنار جوار شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه کردستان و با حضور روسا و مسئولین دانشگاه های استان و هزار دانشجوی بسیجی استان برگزار شد اظهار داشت: امروز آمده ایم که بگوییم ما همچنان ایستاده ام و میثاق و پیمان میبندیم با شهدا, با امام شهدا که باز در راه شهدا, در راه امام و اسلام ایستاده ایم.

 وی جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز شما دانشجویان با حضور خودتان هم نام شهدا را زنده کردید و هم باید در عمل رسم شهدا را که جز ولایت مداری, دینداری, استکبارستیزی, روحیه جهادی و  اخلاق و ادب نیست زنده کنید.

 وی بیان داشت:افزود: کنگره عظیم پیشمرگان مسلمان کُرد با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدا و ادامه سیره و رسم شهدا در تاریخ 28 اردیبهشت ماه برگزار می شود و قبل از آن نیز از ابتدای سال جاری هم در بعد اطلاع رسانی و برگزاری یادواره های شهدا کار عملا شروع شده و تمامی مردم و مسئولین استان پای کار آمده اند.

 سردار فلاح در ادامه تاکید کرد:  همچنانکه در دفاع مقدس شاهد بودیم رزمندگان در عملیات های بسیار سخت با روحیه جهادی اقدام میکردند وپیروز میشدند امروز هم نیاز است همه ما بویژه نسل جوان با همان روحیه جهادی رزمندگان از انقلاب و نظام دفاع کنیم.

 آیین میثاق با شهدای گمنام یکی از برنامه های کنگره پیشمرگان کُرد مسلمان بود که به همت کمیته دانشجویی این کنگره و با حضور روسا، اساتید و دانشجویان دانشگاه های کردستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار