خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم:

مراسم‌های بزرگداشت امام خمینی (ره) در مساجد محوری قم برگزار شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: باید مراسم‌های ویژه بزرگداشت امام خمینی(ره) در مساجد محوری استان قم با حضور سخنرانان کشور برگزار شود تا در نقاط مختلف استان بتوانیم یاد و خاطره امام راحل را زنده کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۳۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیجاز قم، سید احمد حسینی در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد که ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد با بیان اینکه جشن‌های نیمه شعبان با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی برگزار می‌شود ابراز کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) باید با رویکرد مردمی باشد.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) نباید به مراسم مسجد اعظم محدود شود تصریح کرد: مراسم‌های مختصری در پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد برگزار می‌شود اما باید مراسم‌های ویژه در مساجد محوری استان قم با حضور سخنرانان کشور برگزار شود تا در نقاط مختلف استان بتوانیم یاد و خاطره امام راحل را زنده کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نیمه شعبان نباید به یک روز محدود شود بلکه امیدواریم با همکاری نهادهای مردمی این ایستگاه‌های صلواتی در زمان‌های متفاوتی برگزار شده تا خدمات‌رسانی به زائران در روزهای تعطیل به صورت مستمر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تقارن نیمه شعبان و رحلت امام خمینی(ره) مشکلاتی برای حرکت‌های تبلیغی تزئینی در استان‌های مختلف به وجود آورده است عنوان کرد: استفاده از طرح‌های تلفیقی گرامیداشت نیمه شعبان و بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) راهکاری است که با استفاده از آن می‌توان تزئین شهری قم را با توجه به شأن این مناسبت‌ها انجام داد.




ارسال نظرات