خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه استان قم:

روحانیون پیشانی راهپیمایی روز 15 خرداد باشند

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: با توجه به اینکه روحانیون و طلاب جمعیت قابل توجهی از استان قم را به خود اختصاص می‌دهند این قشر باید پیشانی راهپیمایی روز 15 خرداد باشند.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۴۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیجاز قم، احمد بیطرفان در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد که ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد با بیان اینکه جلسات هماهنگی برای اعزام کاروان‌های دیدار مردمی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) در سپاه استان قم برگزار شده است تصریح کرد: استان قم برای دیدار امسال نزدیک به 10 هزار نفر سهمیه دارد که این آمار نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری اعزام مردم قم به مرقد امام خمینی(ره) نیازمند 250 دستگاه اتوبوس است مطرح کرد: تامین این امکانات توسط استانداری و فرمانداری قم پیگیری می‌شود.

معاون اجرایی سپاه استان قم خاطرنشان کرد: اعزام مردم به مرقد امام خمینی(ه) فرصت مناسبی است که با اجرای برنامه‌های بصیرتی و توزیع جزوه‌های فرهنگی مردم را نسبت به حقایق قیام خونین 15 خرداد آگاه و آن‌ها را برای حضور پرشورتر در راهپیمایی روز 15 خرداد تشویق کنیم.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز 15 خرداد باید به صورت مردمی انجام شود تصریح کرد: با توجه به اینکه روحانیون و طلاب جمعیت قابل توجهی از استان قم را به خود اختصاص می‌دهند این قشر باید پیشانی راهپیمایی روز 15 خرداد باشند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار