سردار جليل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در جلسه مسئولان تربيت بدني و بسيج ورزشكاران اردبيل گفت: معرفت و معنويت افزايي بايد سرلوحه برنامه هاي ورزشي باشد.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۵۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاري بسيج، جلسه مسئولان تربيت بدني سپاه و بسيج ورزشكاران استان اردبيل برگزار شد.
در اين جلسه يك روزه كه چهارشنبه هفته گذشته در اردبيل برگزار شد، سردار جليل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، سيد شفيع حسيني معاون اجرايي سپاه اردبيل به عنوان مهمانان ويژه حضور داشتند.

سردار بابازاده در اين جلسه با اشاره به اينكه آمادگي و نشاط در ورزش همراه با معرفت بايد از اولويت هاي سپاه و بسيج باشد، اظهار داشت: معرفت و معنويت افزايي بايد سرلوحه برنامه هاي ورزشي باشد و همچنين براي گراميداشت مناسبت هاي مذهبي بايد برنامه هاي ورزشي مختلف در نظر گرفته شود.
معاون اجرايي سپاه اردبيل هم در اين جلسه بحث تهاجم فرهنگي غرب از طريق ماهواره را مطرح كرد و از ورزش به عنوان يكي از راه هاي جلوگيري از اين آسيب اجتماعي نام برد.

در ادامه شاهين زارعي مسئول تربيت بدني سپاه اردبيل پس از ارائه گزارشي از فعاليت هاي ورزشي سپاه اردبيل گفت: با توجه به تاكيدات سردار يزداني درباره تربيت و آموزش مربيان با اخلاق، اين دستورالعمل بايد با جديت دنبال شود تا شاهد حضور مربياني كه از نظر اخلاقي و معنوي در رده بالايي هستند باشيم. به طور قطع حضور چنين مربياني مي تواند سبب و زمينه ساز تربيت ورزشكاران با اخلاق باشد.

محمد جواد بيدار مسئول بسيج ورزشكاران اردبيل هم بر اخلاق گرايي در موضوع آموزش مربيان تاكيد كرد.
در ادامه اين جلسه مسئولان تربيت بدني و بسيج ورزشكاران نواحي مشكلات و پيشنهاداتشان را مطرح كردند و همچنين براي آموزش 1500 مربي و افزايش زير ساخت ها از جمله استخر، فضاي ورزش پينت بال، زورخانه و چمن مصنوعي برنامه ريزي شد.
ارسال نظرات